رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

شهرنت‌های بانک شهر به‌سرعت از سطح شهر رشت جمع‌آوری شود

کاظمی گفت: شهرنت‌های بانک شهر که بدون مجوز شورا از مدت‌ها قبل در سطح شهر دایر شده‌اند باید هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شوند.

شهرنت‌های بانک شهر به‌سرعت از سطح شهر رشت جمع‌آوری شود

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود کاظمی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت با بیان شهرنت‌های بانک شهر که بدون مجوز شورا از مدت‌ها قبل در سطح  شهر دایر شده‌اند باید هر چه سریع‌تر جمع آوری شوند اظهار داشت: سرپرست شهرداری رشت موظف است هر چه سریع‌تر این موضوع را بررسی و نتیجه را به شورا گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوران حضور ثابت قدم بارها در این خصوص به وی تذکر داده شد تصریح کرد: متاسفانه هربار که این موضوع توسط شورا به شهردار وقت تذکر داده می‌شد وی مدام با موکول کردن این موضوع به روزهای آینده هیچ اقدام موثری در این خصوص انجام نداد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است گفت: ایجاد شهرنت‌های بانک شهر بدون مجوز شورا دربعضی از نقاط رشت موجب تضییع حقوق دیگر بانک‌ها و موسسات مالی خواهد شد و این موضوع باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی با اشاره به سالروز حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲ تیرماه مصادف با سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ است که در آن شمار زیادی از هموطنان بیگناهمان به‌شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: این اتفاق به‌لحاظ میزان تلفات انسانی جزو حوادث مرگبار هوایی تلخ است و تمامی ۲۹۰ سرنشین این پرواز شامل ۶۶ کودک جان باختند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بارها تلاش کردندتا با انجام چنین اقداماتی رعب وحشت درمیان مردم ایجاد کنند اما هربار به یاری خدا و با هوشیاری و اتحاد مردم نتیجه معکوس داد و موجب شد تا مردم مقاوم‌تر و با انگیزه تر به حمایت از آرمان‌های اسلام و انقلاب بپردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه