حضور مسئولان در شرایط خاص موجب دلگرمی مردم است

فرمانده انتظامی استان گیلان با حضور در محورهای مواصلاتی شهرستانهای بندر انزلی، صومعه سرا و رضوانشهر استان گیلان حضور مسئولان در شرایط خاص را موجب دلگرمی مردم دانست.

حضور مسئولان در شرایط خاص موجب دلگرمی مردم است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار ابراهیم قائد رحمتی صبح دیروز در پی بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی شهرستانهای بندر انزلی، صومعه سرا و رضوانشهر استان گیلان حضور یافته و موانع و مشکلات موجود برای ارائه خدمات بهتر پلیس به مردم را مورد بررسی قرار داد.

IMG_7208

وی از نزدیک با چند تن از مسافران و رانندگان گرفتار در برف دیدار نموده و کار برای مردم را موجب توفیق و خشنودی خداوند عنوان نمود.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه پلیس در همه محورهای استان حضور داشته و با تلاشی خستگی ناپذیر به مردم خدمت رسانی می کند، بیان داشت: رعایت اصول ایمنی، قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای بی مورد نیروی انتظامی را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری خواهد نمود.

1

وی با اشاره به اینکه پلیس از ادامه حرکت خودروهای فاقد زنجیر چرخ به منظور حفظ جان مسافران خودداری می نماید، تصریح کرد: کلیه محور های استان با وجود بارش سنگین برف با تلاش و همکاری سایر نهادهای امدادی باز می باشد.

قائد رحمتی حضور مسئولان در شرایط خاص را موجب دلگرمی مردم دانسته و بیان داشت: پلیس به خود افتخار می کند و وظیفه خود می داند که در شرایط ویژه در کنار مردم بوده و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و تا حد امکان مرتفع نماید.

IMG_7203

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ضمن تشکر از همکاری همه نهادهای مسئول در امر روانسازی و کمک رسانی به مردم و مسافران ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی هرچه بیشتر مردم و مسئولان تمامی مشکلات و موانع پیش رو حل شود.

           

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه