فرماندار سیاهکل مدعی شد:

اصلاح طلب‌ها دربرابر رفتار غیراخلاقی رقبای خود آقایی کرده اند!/ دولت قبل فضای امنیتی در کشور ایجاد کرد

فرماندار سیاهکل گفت: طیف اعتدال و اصلاح طلب در زمینه رقبای خود و رفتارهای غیر اخلاقی این طیف صبوری بخرج داده و آقایی کرده اند.

اصلاح طلب‌ها دربرابر رفتار غیراخلاقی رقبای خود آقایی کرده اند!/ دولت قبل فضای امنیتی در کشور ایجاد کرد

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، رضا اسلامی در نشست با اعضای ستاد مرکزی روحانی در شهرستان سیاهکل، با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات در شهرستان سیاهکل در صحت و سلامت برگزار شد و همه مجموعه فرمانداری و حوزه ها با توجه به بازدیدی که اینجانب داشتم کار خود را به درستی انجام دادند و باید به این عزیزان خسته نباشید گفت.
وی گفت: امسال نسبت به سال ۹۲ با مشارکت حداکثری مردم، رای روحانی نسبت به دوره پیش ۶٫۳ بیشتر شد و این نشان از هوشمندی و درایت مردم همیشه در صحنه سیاهکل را دارد.

**اعتدالیون و اصلاح طلبان فضا را برای رقبای خود باز گذاشته اند

وی خاطرنشان کرد: دولتی امروز بر سر کار آمده است که فضای امنیتی که دولت گذشته بر کشور به وجود آورده بود مرتفع کرد و این بزرگترین نعمت است و اعتدالیون و اصلاح طلبان فضا را برای رقبای خود باز گذاشته اند.

۵ (۳)**تغییرات نیاز ضروری در دولت هاست
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه هر دولتی که به قدرت می رسد عرفا و قانونا باید مدیران را با مجموعه دولت هماهنگ کند و تغییرات نیاز ضروری در دولت هاست، گفت: مردم با رای خود به دولت روحانی مطالبات خود را بیان کردند و باید این مطالبات و خواسته های مردم را در چهار سال آینده پیگیری کنیم.

**برخی از افراد و مدیران باید کنار گذاشته شوند
اسلامی با اشاره به اینکه برخی از افراد و مدیران باید کنار گذاشته شوند، تأکید کرد: طیف اعتدال و اصلاح طلب در زمینه رقبای خود و رفتارهای غیر اخلاقی این طیف صبوری بخرج داده و آقایی کرده اند. کسانی بودند که مردم را برای عدم تمکین از فعالیت های خود تحت فشار قرار دادند و بی شک این افراد کنار گذاشته شوند.
وی با بیان اینکه رقبای دولت در شهرستان مدعی انجام فعالیت در دوره های قبل هستند، گفت: بنده حاضرم با این آقایان مناظره کنم و از آنان بپرسم که چه کاری برای این شهرستان انجام داده اند. اگر چند کار نیز برای سیاهکل صورت گرفته در دولت اعتدال بوده است. آیا واقعا آنها در مقام پاسخگویی هستند؟ چگونه بوده که با این همه ادعا شهرستان سیاهکل از بین شانزده شهرستان در استان، شانزدهم بوده است.

۵ (۲)نماینده عالی دولت درسیاهکل با اشاره به فعالیت های خود در سمت فرماندار سیاهکل تصریح کرد: در هفده ماه گذشته که بنده در خدمت مردم، جوانان و اقشار مختلف شهرستان سیاهکل بودم؛ همواره تلاش کردم تا جلساتی که تشکیل می شود خروجی های خوب و تاثیر گذاری برای شهرستان داشته باشد.
اسلامی افزود: سیاهکل، شهرستان خاصی است و خداوند این توفیق را به اینجانب داد که بتوانم برای مردم این شهرستان خدمتگزار باشم و تلاشم این است که ضعف های خود را پوشانده و بهتر کار کنم.

**بیکاری مساله ای است که علاوه بر جوان، والدین را نیز رنج می دهد

وی در مورد بیکاری جوانان اذعان داشت: بیکاری مساله ای است که علاوه بر جوان، والدین را نیز رنج می دهد. بیشتر جوانان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند و برای اخذ این مدارک توان و نیروی خود را گذاشته و هزینه کرده اند. امیدوارم که بتوانیم شرایطی را برای اشتغالزایی این جوانان فراهم کنیم.
فرماندار سیاهکل گفت: امکانات برای جذب کارمند در ادارات و نهادها وجود ندارد و همه لزوما نباید کارمند شوند بلکه خود جوانان می توانند کارآفرین باشند و با استفاده از وام ها و تسهیلات اقتصاد مقاومتی فعالیت هایی انجام دهند.
وی افزود: این افراد می توانند بر اساس طرح های توجیهی تسهیلات دریافت کنند و فرمانداری هم پیگیر بحث اشتغال در شهرستان سیاهکل می باشد.

۵ (۴)**کمیته تطبیق درسیاهکل مصوبات شورای شهر را جز به جز کنترل می کند
اسلامی با اشاره به اینکه باید فعالیت های زیر ساختی در شهرستان سیاهکل صورت گیرد، ابراز کرد: بنده فردی ستادی هستم و تا جایی که امکان داشته باشد پیگیر مطالبات بحق شهروندان این شهر و شهرستان در استان هستم. خیلی از دوستان عنوان می کنند که وضعیت شهرستان به گونه ای است که نمی توان گردشگری را به این شهرستان دعوت کرد، بنده نیز این نقدها را می پذیرم و بسیاری از موارد مربوط به شهر سیاهکل بر عهده پارلمان محلی و شورای شهر است.
وی افزود: کمیته تطبیق درسیاهکل مصوبات شورای شهر را جز به جز کنترل می کند و علاقمند هستیم که با شورای شهر سیاهکل نشست هایی در خصوص بازآفرینی شهری و فعالیت های زیر ساختی کمک کنیم.

۵ (۱)نماینده عالی دولت درسیاهکل گفت: بودجه بازآفرینی اعتبار بسیار خوبی است که می تواند در اختیار شهرداری و شورا قرار گیرد و اکنون حدود سه ماهی است که استارت بحث بازآفرینی زده شده و ریاست آن نیز با فرماندار است و برخی از مدیران دستگاههای جمعی از مدیران میانی این مقوله هستند و  مشکلات ساختمانهای فرسوده شهر نیز با توجه به این مبحث می تواند حل شود.
اسلامی افزود: در زمینه ورودی های شهر نیز بررسی هایی انجام شد و  باید کارهای عمرانی نظیر آسفالت شهر سیاهکل توسط اخذ مشاوران مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  این شهرستان مدیرانی را نیاز دارد که لباس آهنی به تن کرده و  کار انجام دهند، اذعان داشت: بودجه سرانه ای که برای شهرستان مصوب شده ۱۳ میلیارد تومان است اما تا این بودجه تخصیص داده شود بستگی به فعالیت فرماندار و برش کاری در نگاه منطقه ای، استانی و ملی دارد و پیگیر این موارد هستیم.

۵ (۶)**باید جلوی مهاجرت جوانان را بگیریم
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی شهرستان سیاهکل نیازمند توزیع امکانات در کل شهرستان هستیم، گفت: باید جلوی مهاجرت جوانان خود از شهرستان سیاهکل را بگیریم، اهمیت روستاها بسیار زیاد است. شهر سیاهکل در گذشته مخزن ذخیره آب نداشت در حالیکه چندی پیش با حضور مقام عالی اجرایی استان، کلنگ احداث آن به زمین زده شد و پیمانکار در حال انجام این پروژه است.

**روستای فشتال پایلوت روستای بدون بیکار

اسلامی افزود: روستای فشتال را به عنوان پایلوت روستای بدون بیکار در نظر گرفته ایم و کارها به خوبی در حال انجام است و امیدوارم به امید خداوند روستاهای دیگر نیز به این جمع اضافه شوند.

۵ (۷)**تا یک ماه آینده استخر شنای سیاهکل آماده بهره برداری است

وی در زمینه ی توسعه ورزش درسیاهکل با بیان اینکه  در سال مالی جدید و کمیته برنامه ریزی به بخش بانوان نگاه ویژه ای خواهد شد، ابراز کرد: تنها استخر شنای بانوان سیاهکل جهت تکمیل به اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان داشت که با وجود تمام محدودیتهای بودجه ای در سال مالی ۹۵-۹۶ به دلیل اهمیت و تکمیل پروژه آن را تخصیص دادیم و تا یک ماه دیگر این مجموعه  آماده بهره برداری است و این حداقل حق بانوان و زنان این منطقه است.

۵ (۵)فرماندار سیاهکل با بیان اینکه احداث جاده دیلمان را در دستور داریم و تخصیص اعتبار آن را نیز در نظر گرفته ایم، افزود: پروژه سد دیلمان با حجم ۶٫۷ میلیون متر مکعب و سطح تنظیم آب ۱۴٫۵ میلیون متر مکعب، با ۲٫۴۵ میلیون متر مکعب برای آب شرب، ۰٫۶ میلیون متر مکعب برای کارخانه سیمان و ۸٫۵ میلیون متر مکعب برای کشاورزی می باشد و پیگیر این قضیه هستیم.

اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی تهران و تسلیت به خانواده های شهدا، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، کشور ما شهدای زیادی را در جهت حفظ، پایداری و اقتدار نظام داده است و امنیت کشور برای همه امری مهم می باشد.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، در این نشست تعدادی از حاضرین مطالبی پیرامون فعالیت های انجام شده در ستاد روحانی درسیاهکل و درخواست های خودشان از دولت بیان کردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه