نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

هدف تروریستها از حمله به مجلس کشاندن درگیری‌ها به صحن علنی بود/ ایران در کوتاهترین زمان پاسخ گستاخی تروریست‌ها را خواهد داد

نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در کوتاه ترین زمان پاسخ گستاخی تروریست ها را خواهد داد.

هدف تروریستها از حمله به مجلس کشاندن درگیری‌ها به صحن علنی بود/ ایران در کوتاهترین زمان پاسخ گستاخی تروریست‌ها را خواهد داد

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه تروریست ها با حمله مسلحانه خود امنیت ایران را هدف قرار داده بودند، اظهار داشت: تروریستها با حمله به دو نقطه مهم در تهران سعی داشتند تا شیرینی امنیت ملت ایران را که ریشه در چندین دهه دارد را تلخ کنند.

وی با بیان اینکه حمله تروریستی تهران هدفش این بود که فضایی را در کشور ایجاد کند تا مراکز مهم حاکمیتی کشور همانند مجلس شورای اسلامی را نا امن کنند، افزود: هوشیاری و حضور به موقع نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و امنیتی کشور موجب شد تا اقدام مسلحانه و تروریستی مهاجمان و تروریست ها ناکام بماند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هدف حمله به مجلس را کشاندن درگیری ها به صحن علنی مجلس برشمرد و گقت: هدف اصلی تروریست ها از حمله به بهارستان ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی و هدف قراردادن نمایندگان مجلس بود که خداروشکر این مهم اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورود تروریست ها به محوطه مجلس شورای اسلامی یک خلاء ای را در بین دستگاه های امنیتی و انتظامی ما به وجود آورده که جا دارد همه دوستان ما در فضای امنیتی و انتظامی و نظامی ورودی و خرورجی های اماکن مهم را بررسی و مورد ارزیابی دقیق قرار دهند تا ما من بعد شاهد اقدامات کور تروریستی دیگر نشویم.

قربانی با اعلام اینکه چند نفر از هوطنان ما در پی حادثه تروریستی تهران به شهادت رسیده اند، اذعان داشت: درست است به فرموده مقام معظم رهبری حمله تروریستی اخیر ترقه بازی بیش نبوده و نمی تواند خللی در امنیت کشور بوجود بیاورد اما ما نباید اجازه حمله های تروریستی و مهاجم گونه اینچنینی را نیز در ایران اسلامی شاهد باشیم.

ظاین نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران پاسخ این اقدام تروریستی را به موقع خواهد داد، مطرح کرد: مطمئنم سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و سربازان گمنام کشور ما پاسخ این حرکت وقیحانه و کور تروریستی را در کوتاه ترین زمان خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه