نماینده مردم آستانه‌اشرفیه:

نباید باولنگاری روحیه انقلابی گری را کمرنگ کرد/ نباید جای عاملان ظلم به کشور با مدافعان مردم عوض کرد

قربانی با بیان اینکه باولنگاری روحیه انقلابی گری را نباید کمرنگ کرد گفت: نباید جای عاملان ظلم به کشور با مدافعان مردم عوض کرد.

نباید باولنگاری روحیه انقلابی گری را کمرنگ کرد/ نباید جای عاملان ظلم به کشور با مدافعان مردم عوض کرد

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار شفاف و واقع‌بینانه بود.

وی بابیان اینکه حضور میلیونی مردم در حرم امام پس از حضور پرشور در انتخابات تجدید پیمان مجدد مردم با نظام و رهبری است گفت: از رسانه‌ها و خواص انتظار می‌رود که نسبت به فرمایشات رهبری معظم بیشتر صحبت کرده و آن را برای مردم تبیین کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انقلابی گری مختص به زمان خاص نیست افزود: برای فائق آمدن بر مشکلات و بحران‌ها و ایستادگی در برابر حکام مرتجع سعودی و سران استکبار باید روحیه انقلابی گری حفظ شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب درباره آزمون بزرگ دهه شصتی‌ها بیان کرد: پس شکل‌گیری انقلاب نوپا به رهبری امام خمینی (ره)، انواع فتنه‌ها، نابودی انقلاب اسلامی ایران را تهدید کرد ولی امام باروحیه‌ای انقلابی و ترویج این روحیه انقلابی گری به آحاد جامع مانع از خدشه وارد شدن به انقلاب کرد.

قربانی به حضور پرشور نوجوان و جوانان در زمان جنگ تحمیلی گفت: تشکیل  فضای سازندگی و کمیته امداد ناشی از روحیه انقلابی گری دهه شصتی‌ها بود و یقین دارم که جوانان امروز نیز همانند جوانان دهه ۶۰ برای سربلندی انقلاب و جلوگیری از هرگونه جسارت دشمن حضور پررنگ درصحنه خواهند داشت.

وی بابیان اینکه اگر خطری انقلاب را تهدید کند باروحیه دهه شصتی مقابل دشمنان خواهیم ایستاد افزود: امروز همه مردم ایران با شناختی دقیق‌تر و روحیه‌ای مقاوم‌تر در برابر همه تهدیدها و فشارهای دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی گری و ارزش‌گذاری بر روحیه جهاد و شهادت بیان کرد: با رفتارهای هنجارشکنانه و ولنگاری نباید فضای ارزش‌های انقلاب، آرمان شهدا و روحیه کمرنگ کنیم و کسانیکه تا دیروز در مقابل این موارد بودند با رنگ و لعاب جایگزین کنیم.

وی بابیان اینکه کسانیکه تا دیروز برای دفاع از ناموس و وطن با دشمن مقابله می‌کردند امروز نباید آنان را محکوم کرد گفت: جای عاملان ظلم به کشور را نباید با مدافعان مردم عوض شود و گرگان دیروز را نباید بالباس دیگری به مردم معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه