عضو شورای شهر رشت:

اعتبار رودخانه های زرجوب و گوهررود مانند گوشت قربانی تقسیم شد / بیماریهای عفونی ساکنین حاشیه رودخانه رشت

عضو شورای شهر رشت گفت: اعتبار ساماندهی دو رودخانه رشت در سفر روحانی به گیلان اختصاص یافت اما عملا هیچ اقدام صورت گرفت.

اعتبار رودخانه های زرجوب و گوهررود مانند گوشت قربانی تقسیم شد / بیماریهای عفونی ساکنین حاشیه رودخانه رشت

به گزارش ۸دی، محمد حسین واثق کارگرنیا در گفت وگو با خبرنگاران با انتقاد از وضعیت نامناسب دو رودخانه شهر رشت اظهار داشت: با گرم شدن هوا بوی تعفن ناشی از آلودگی زرجوب و گوهررود به شدت افزایش یافته و شهروندان از این بابت  در عذابند.

وی با بیان اینکه تکلیف اعتبار اختصاص یافته جهت احیای دو رودخانه باید مشخص شود افزود: اعتبار اختصاص یافته جهت ساماندهی گوهررود و زرجوب مانند گوشت قربانی شده است و هر سازمانی که می‌توانست و قدرت بیشتری داشت بخشی از آن را بنام خودش مصادره کرد.

کارگرنیا ادامه داد: آلودگی دو رودخانه رشت سلامت شهروندان را تهدید میکند و بسیاری از ساکنین حاشیه رودخانه های رشت دچار بیماریهای عفونی، تنفسی و … شده اند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اختصاص پنجاه میلیارد تومان اعتبار به منظور احیای گوهررود و زرجوب در رشت یادآور شد: همگان بر این باور بودند که با اختصاص این اعتبار بخشی از مشکلات دو رودخانه رشت برطرف خواهد شد اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است و مشخص نیست این اعتبار در کجا هزینه می‌شود.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه در شرایط فعلی رودخانه های رشت نیازمند لایروبی هستند گفت: پاکسازی و احیای دو رودخانه رشت به شعار انتخاباتی برخی از افراد تبدیل شده اما بعد از کسب نتایج دلخواهشان این موضوع را فراموش می‌کنند.

وی در خاتمه خواستار تعیین تکلیف اعتبار اختصاص یافته به منظور ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب در رشت شد و تصریح کرد: چنانچه سازمان یا اداره ای در این خصوص اقداماتی انجام داده است بطور واضح و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود تا خدای ناکرده ذهنیت ها به سمت و سوی دیگر نرود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه