بسته خبری 8 خرداد؛

امروز در دانشگاه های استان گیلان چه خبر بود؟

اهدای دستگاه آزمایشگاه نمونه‌سازی سریع به دانشگاه گیلان و برگزاری ر در دانشگاه آزاد از مهم ترین خبرهای دانشگاهی بود.

امروز در دانشگاه های استان گیلان چه خبر بود؟

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو؛ بسته خبری از اتفاقات و اخبار دانشگاه های مختلف استان گیلان به صورت روزانه برای اطلاع شما مخاطبین گرامی تهیه می شود.

 

در جلسه ای با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اعضای شورای رسانه دانشگاه و مدیر کل و جمعی از مسوولین صدا و سیمای مرکز گیلان، سیاست های رسانه تصویری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال ۹۶ تبیین شد. همچنین طی این جلسه، مقرر شد تمامی برنامه های رسانه تصویری بر اساس چارچوب ترسیم شده در برنامه راهبردی دانشگاه تدوین شود و جهت ارتقای محتوی تولید شده در رسانه ملی، تمامی برنامه سلامت محور صدا و سیمای مرکز گیلان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تولید و پخش شود.
اهدای دستگاه آزمایشگاه نمونه‌سازی سریع به دانشگاه گیلان توسط یک خیر

دستگاه های آزمایشگاه نمونه‌ سازی سریع در مقیاس صنعتی به همراه تجهیزات به ارزش حدودی بیست میلیارد ریال توسط مهندس علی مهرپور دارستانی به دانشکده فنی دانشگاه گیلان اهدا شد.ساخت قطعات به کمک فن اوری نمونه سازی سریع (Rapid Prototyping) کاربرد های گسترده ای دارد و این فن آوری نقش بسزایی در سرعت دادن به فرایندهای طراحی و ساخت قطعات (خصوصا قطعات با اشکال پیچیده و کیفیت بالا ) دارد.

 

برگزاری آزمون EPT در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

مجید مشک بید حقیقی در رابطه با این خبر گفت:: آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان دکتری است که قبل از شرکت در آزمون جامع ، حتما بایستی نمره قبولی یا مشروط این آزمون را داشته باشند.
وی اظهار داشت: ۲۲۳ نفر از داوطلبان دکتری در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۸۱ نفر زن و بقیه مرد هستند.

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه گیلان برگزار شد

دراین جلسه پس از بررسی تقاضای درخواست مجوز و همچنین تغییر اعضای برخی نشریات دانشجویی، موارد زیر مورد موافقت کمیته ناظر قرار گرفت:

زیستا، مسیر، افق روشن، فریاد زیتون، تاجیکستان، آبخیز و نشریه دانشجویی دانشگاه گیلان

دانشجویان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به کانال تلگرامی نشریات دانشگاه گیلان به آدرس guilan_uni_nashriyat @مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه