دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان:

مسئولان دولتی در گیلان برای جلب نظر صاحب منصبان استان در انتخابات هزینه کلانی کرده اند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان گیلان گفت: مسئولان دولتی برای جلب نظر و نفوذ در برخی مسئولان صاحب منصب استانی هزینه‌ی کلانی پرداخت کرده‌اند.

مسئولان دولتی در گیلان برای جلب نظر صاحب منصبان استان در انتخابات هزینه کلانی کرده اند

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به تعطیل و نیمه تعطیل شدن برخی ادارات در شهرستان رشت برای استقبال از اسحاق جهانگیری اظهار داشت: از ماهها خقبل ناصحانه فریاد زدیم که امکانات دولتی نباید در خدمت نامزدهای انتخابات قرار بگیرد اما برخی حتی ادارات خود را به کلی تعطیل کردند و برخی دیگر نیمه تعطیل شدند تا از آقای جهانگیری استقبال کنند.

وی افزود: برخی مدیران به جای حضور در سر کار اداری خود امروز برای استقبال از اسحاق جهانگیری به سالن تختی رفته بودند و حتی یکی از ادارات کل به کلی تعطیل شده بود و بسیاری به حالت نیمه تعطیل در آمده بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان ادامه داد: برخی مدیران استان نیز شب گذشته با ارسال پیامکهایی از کارمندان خواستند در مراسم استقبال جهانگیری حضور پیدا کنند و در پیامک خود ذکر کرده بودند که این حضور ضروری است.

مهدوی افزود: متأسفانه استاندار، معاونان و مدیران استانی بر خلاف قانون و مشی عدالت محورانه و اعتدال منابع و امکاناتی دولتی را برای حمایت از نامزد دولت در انتخابات هزینه می کنند و مورد سو استفاده قرار می دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان دولتی برای جلب نظر و نفوذ در برخی مسئولان صاحب منصب استانی طی ماههای گذشته هزینه‌ی کلانی پرداخت کرده اند گفت: آنها این هزینه را پرداخت کرده بودند تا امروز بتوانند از بلندگوههای موجه و دارای منصب استانی در حمایت جهانگیری و نامزد نهایی دولت موضع گیری مد نظر خود را داشته باشند.

وی تأکید کرد: مردم مراقب اعمال و رفتار دولت مردان و مسئولان در استان هستند و دخالت های آنها را در جریان انتخابات در نظر خواهند گرفت و انحرافات را مورد غفلت قرار نخواهند داد

مهدوی در پایان اظهار داشت: دولتی که به نام اعتدال بر سر کار آمده است نباید امکانات دولتی را به نفع جریان همسوی خود مورد بهره برداری قرار دهد و مسئولان باید بدانند مردم در ۲۹ اردیبهشت بدون تأثیرپذیری از این حرکات خلاف قانون در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه