دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب رضوانشهر در گفتگو با 8دی:

مردم رئیسی و قالیباف را نامزد اصلح معرفی می کنند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب رضوانشهر گفت: مردم رضوانشهر آقایان رئیسی و قالیباف را نامزدهای اصلح خود تشخصی داده اند.

مردم رئیسی و قالیباف را نامزد اصلح معرفی می کنند

اسمعیل کاغذکنانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در تشریح اهداف و ساز و کار های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: رضوانشهر از جمله شهرستان هایی است که مردم آن از دو مذهب اسلام تبعیت می کند و با توجه به اینکه فرهنگ های چند قومی از استان های اطراف در این شهرستان مقیم هستند مثل دو برادر تنی زندگی در کنار هم می کنند.

وی با اشاره به همدلی و همزبانی مردم رضوانشهر در صحنه های متفاوت و مختلف نظام ایرانی اسلامی افزود: مردم رضوانشهر در تمام مراحل اجتماعی و سیاسی نظام به امر رهبری در صحنه حاضر می شوند و آن چیزی را که از روشنگری های مقام معظم رهبری استنباط کردند بر اساس آن فردی را که اصلح می شناسند انتخاب می کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر ملاک فعالیت جمنا را فرمایشات و خط مشی رهبری اعلام کرد و گفت: ملاک انتخاب و پشتیبانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انتخابات ها و رفراندم های نظام است.

کاغذکنانی با بیان اینکه مردم رضوانشهر در این دوره از انتخابات با انسجامی بیشتر در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و با فرهنگ شهرستان رضوانشهر در این دوره از انتخابات نیز دست در دست یکدیگر داده اند و با تبعیت از بیانات پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب و اصول و موازین اسلامی و ایرانی افرادی را در قالب جبهه مردمی ساماندهی کرده اند تا انتخابی اصلح را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ساختار جمنا و اهداف آن برای مردم تشریح شده و اکنون رغبت عمومی نسبت به این تشکلات بسیار زیاد شده است، بیان کرد: نظر مردم این بوده که از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که دغدغه آنها، دغدغه انقلاب و رفع محرومیت ها  است را حمایت کنند و پشتیبان باشند.

دبیر تشکیلات موسوم به جمنا شهرستان رضوانشهر افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حجت الاسلام رئیسی و قالیباف را صالح می داند که دلسوز  و از طبقه خودشان می باشند و از بدو جوانی در راستای انقلاب قدم برداشته اند.

کاغذکنانی با تاکید بر اینکه همه باید اصلح را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم، اذعان داشت: حجت الاسلام رئیسی توانایی حل بحران های موجود را دارد و مردم رضوانشهر هم به این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و آقای قالیباف یا علی گفته اند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را با امید بیش از پیش سرافراز نگه دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه