فرماندار لنگرود:

تخریب شخصیت‌های خدوم نظام یکی از تاکتیک‌های سازمان‌های جاسوسی است

فرماندار لنگرود گفت: تخریب شخصیت‌های خدوم نظام یکی دیگر از تاکتیک‌های سازمان‌های جاسوسی است.

تخریب شخصیت‌های خدوم نظام یکی از تاکتیک‌های سازمان‌های جاسوسی است

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، فرماندار لنگرود عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری لنگرود برگزار شد با اشاره روز درختکاری، گفت: یکی از اقداماتی که با شهرداری‌های شهرستان انجام‌شده کاشت درخت در ورودی‌های شهر و ایجاد نوار سبزی است که در دستور کار قرار دارد.

 

سیدرضا جوادپور با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده، اظهار کرد: طرح مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط گیلان تهیه و به وزارت کشور ارسال‌شده است که مورد تائید نیز قرار گرفت تا در سایز استان‌ها نیز استفاده شود.

 

وی آمادگی عمومی مردم برای استقبال از انتخابات را یکی از اهداف طرح مشارکت اعلام کرد و افزود: تقویت حضور کاندیداها برای حضور در انتخابات شوراها و ایجاد شورونشاط و مشارکت حداکثری را از دیگر اهداف طرح مشارکت دانست.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تأکید حضور رهبر معظم انقلاب به حضور حداکثری مردم در انتخابات، عنوان کرد: انقلاب اسلامی همواره مورد غضب استکبار بوده و در این خصوص کسی شک ندارد ولی آن چیزی که باید به آن توجه کرد بررسی و تحلیل شیوه‌های دشمن و انجام مقابله با مثل است.

 

فرماندار لنگرود گفت: ناامیدی مردم و ترویج روحیه یاس یکی از شگردهای دشمن برای عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

 

وی بابیان اینکه عظمت ایران در جهان به خاطر پشتیبانی ملت از نظام است، عنوان کرد: تخریب شخصیت‌های خدوم نظام یکی دیگر از تاکتیک‌های سازمان‌های جاسوسی است و باید توجه داشت که در دام آن‌ها گرفتار نشویم.

 

جوادپور با تأکید بر اینکه جلسات با مردم باید افزایش یابد، اظهار کرد: استکبار به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران است ولی با توجه به بصیرت مردم و آگاهی ملت از نظام نقشه‌های دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه