رییس اتحادیه نانوایان رشت:

تمام نانوایی های شهر آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحرانی را دارند/ مردم دچار اضطراب شده اند

رییس اتحادیه نانوایان رشت با بیان اینکه کلیه نانوایی ها شب گذشته تا پاسی از شب نان پخت کرده اند، گفت: مردم دچار اضطراب شده اند.

تمام نانوایی های شهر آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحرانی را دارند/ مردم دچار اضطراب شده اند

به گزارش ۸دی، اسدالله محمودی رئیس اتحادیه نانوایان رشت دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در خصوص پیش بینی برف سنگین در رشت و وضعیت نانوایان این شهر، اظهار کرد: کلیه نانوایی های سطح شهر آمادگی کافی و لازم برای مقابله با هرگونه بحرانی را دارند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته جلساتی در استانداری، فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بیان کرد: امروز نیز به همراه محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس با مسئولین کارخانه های آردسازی، شرکت حمل و نقل آبادان، شرکت غله و مجموعه ای متشکل از ۵۰ تا ۶۰ نانوا، جلسه ای با موضوع مدیریت بحران برگزار شد.

**کسی کمتر از ۳۰ تا ۴۰ نان نمی خرد!

رئیس اتحادیه نانوایان رشت، گفت: علیرغم اینکه کلیه همکاران نانوا از برف پیشرو اطلاع دارند اما برای تاکید بیشتر سیستم پیامکی با حدود هزار واحد نانوایی در سطح کلانشهر رشت فعال شده است که بحران را جدی گرفته و در حالت آماده باش قرار گیرند.

محمودی به واهمه مردم از کمبود نان اشاره کرد و افزود: متاسفانه مردم دچار اضطراب شده اند و کسی از ۳۰ تا ۴۰ نان کمتر نمی خرد چه بسا به اندازه مصرف ۳روز خود نان تهیه کرده اند.

**کلیه نانوایی ها شب گذشته تا پاسی از شب نان پخت کرده اند

وی در خصوص نحوه عملکرد نانوایی ها گفت: کلیه نانوایی ها شب گذشته تا پاسی از شب نان پخت کرده اند و تولید نان تبدیل به رقابت شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان رشت ادامه داد: نانوایی ها از لحاظ تولید نان با مشکلی مواجه نیستند مگر اینکه برخی مناطق دچار قطع برق شود که در این صورت نانوایی های خیابان اصلی این کمبود را پوشش می دهند.

وی در پایان ضافه کرد: فردا اتحادیه نانوایان رشت بازخواهد بود و مردم در صورت برخورد با مشکل می توانند با شماره اتحادیه تماس کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه