فعال رسانه ای گیلان نوشت؛

جعفرزاده، دو خبرنگار را حلال نکرد اما توقع رفع حصر دارد!

نماینده رشت که حاضر نیست دو خبرنگار را حلال کند درخواست رفع حصر بزرگترین خیانتکاران به انقلاب اسلامی را کرده است.

جعفرزاده، دو خبرنگار را حلال نکرد اما توقع رفع حصر دارد!

به گزارش ۸دی، سیاوس آقاجانی از فعالان رسانه ای استان گیلان ضمن یادداشتی درباره اظهارات اخیر نماینده رشت در کانال تلگرامی نازک بین نوشت:

گویا آقای جعفرزاده، که عزمش را به منفورشدن بین مؤمنین و نیروهای انقلاب رشت و کشور جزم کرده است، دوباره درباره لزوم رفع حصر سران خائن فتنه سخن به زبان رانده است! حال این که ایشان تا مدتها حاضر نبود از مجازات دو خبرنگار گیلانی گذشت کند و نهایتاً هم که تحت فشار سنگین رسانه ای از مجازاتشان صرف نظر کرد، گفت ایشان را حلال نمیکند! پس چگونه است که امروز نسبت به کسانی که بی شک بزرگترین خیانت و خسارت را در تاریخ انقلابی که حاصل مجاهدت انبیاء، اولیاء و شهداست روا داشتند و آن را تا لبه پرتگاه بردند، این چنین مهربان است؟!

دوباره خطاب به این نماینده میگویم که حصر سران فتنه یک اقدام تنبیهی نیست که با ریش سفیدی رفع شود و اگر قرار بود نظام ایشان را تنبیه کند، سزایشان به زعم بسیاری از حقوقدانان، قطعاً اعدام بود و نه این که در خانه و کنار خانواده به مهمانی و مسافرت و ویلا و استخر بروند! آقای نماینده! حصر سران فتنه، یک اقدام امنیتی و مصوب شورای عالی امنیت ملی است تا با قطع ارتباط ایشان با رسانه ها و جریان متبوعشان، راهی که در فرصت ۸ ماهه شان حاضر به بازگشت از آن نشدند را سد نماید، همان راهی که هرگز بابت آن حتی ابراز ندامت هم نکردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
صحبت جعفرزاده حر ف دل احاد ملت است طبق نظر سنجی کمتر از 5 درصد از فرمایش ایشان نا خرسند هستند همه ما جعفر زاده ایم
محمد علی در پاسخ به
طبق کدام نظر سنجی؟؟؟ شما میخای جعفرزاده باشی باش چرا ملتو قاطی کارایه کثیفتون میکنی
میلاد در پاسخ به
تند نرو بابا. کدوم ملت کدوم نظر سنجی .کدوم آش کدوم کشک. زیاد خودتونو بالا گرفتید
ناشناس
به عنوان یک شهروند با رفع حصر موافقم اما آقایان باید پاسخگوی جفا در حق نظام و پاسخگوی دعوت به آشوب چند ماهه در کشور باشند. اگر ساز و کارهای رای گیری را قبول نداشتند چرا در انتخابات شرکت کردند؟ چرا کسی که نماینده یکی از سران فتنه در ستاد انتخابات شورای نگهبان بود با همین سیستم انتخاباتی از طریق رییس جمهور فعلی به پست وزارت رسیده است؟ اگر سران فتنه رسما عذرخواهی کنند و طلبکارانه رفتار نکنند ممکن است درخواستشان قابل بررسی باشند.نمی توان گفت مرتکب اشتباه شده اند.کاندیدای فتنه گر ساعت23روز انتخابات و قبل از پایان رای گیری پیروزی خود را اعلام کرد!
شریفی
رهبر انقلاب: مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.
در حاشیه