وزير سابق راه و شهرسازي:

«مسکن اجتماعی» اگر بهتر از «مسکن مهر» بود دولت آن را اجرا می کرد!

وزیر سابق مسکن گفت: نرخ بیکاری در دولت نهم و دهم همواره نزولی بود، اما در دولت یازدهم این آمار همواره در حال افزایش است.

«مسکن اجتماعی» اگر بهتر از «مسکن مهر» بود دولت آن را اجرا می کرد!

به گزارش ۸دی، وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به مزخرف دانستن مسکن مهر از سوی عباس آخوندی، گفت: اگر مسکن اجتماعی بهتر از مسکن مهر بود، دولت آن را اجرا می کرد و ما هم آن ها را دعا می کردیم!
علی نیکزاد با بیان اینکه براساس واقعیت های موجود در جامعه حوزه مسکن تا سال ۹۶ هم از رکود خارج نمی شود، بیان کرد: حوزه مسکن اگر کمی رونق بگیرد برای بسیاری از مشاغل مستقیم و غیرمستقیم، اشتغالزایی می شود.
وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به لزوم توجه دولت به مشکلات جامعه بیان کرد: امروز حوزه مسکن رکود شدیدی پیدا کرده و نقدینگی در جامعه در دولت یازدهم افزایش بسیار چشمگیری داشته است.
نیکزاد با ارائه گزارشی از حوزه حمل و نقل و مسکن، عنوان کرد: ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی کار شایسته ای بود که انجام شد و در این ۸ سال بیش از ۶۰ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و راه آهن ساخته و تحویل شد.
وی تصریح کرد: اگر با همان روند به کارها ادامه می دادیم ماهیانه پروژه های بزرگی برای افتتاح در کشور وجود داشت، در حالی که در دولت یازدهم هیچ استانی به جز ۲۱ استان قبلی به وسیله آزادراه و بزرگراه و راه آهن به هم متصل نشده اند.
نیکزاد با بیان اینکه نوسازی ناوگان هواپیمایی خوب است، اما براساس سندهای بالادستی اولویت با راه آهن است، گفت: در ابتدای دولت نهم ۱۴۴ هواپیما در کشور وجود داشت و انتهای دولت دهم ۲۲۴ هواپیما را تحویل دادیم، متاسفانه امروز یک هواپیما آمده است و وزیر و بسیاری از مسئولان و نمایندگان بدون در نظر گرفتن شان ملت ایران برای رونمایی آن رفته بودند و واقعا ورود یک هواپیما جای ذوق کردن ندارد.
وی با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه افزود: نرخ بیکاری در دولت نهم و دهم همواره نزولی بود، اما در دولت یازدهم این آمار همواره در حال افزایش است.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه