عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت؛

جشنواره فجر گیلان اقدامی خلاقانه و در راستای مردمی کردن جشن انقلاب است

عضو شورای شهر رشت گفت: برگزاری این جشنواره موجب شده تا تمامی اقشار فرهنگ و هنر بیش از گذشته در دهه فجر حضور داشته باشند.

جشنواره فجر گیلان اقدامی خلاقانه و در راستای مردمی کردن جشن انقلاب است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت اقدامی خلاقانه و در راستای مردمی کردن جشن بزرگ انقلاب است.

محمدحسین واثق کارگرنیا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم با ولایت پذیری انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت تصریح کرد: برگزاری این جشنواره موجب شده تا تمامی اقشار فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و… بیش از گذشته در ایام الله دهه مبارک‌ فجر و در اجرای برنامه ها حضورداشته باشند.

کارگرنیا اظهار کرد: حضور مردم در برنامه های دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر شامل اجرای موسیقی، نمایش خیابانی، محافل انس باقرآن و…بوده که موجب ایجاد نشاط و شادمانی بیشتر در این روزهای میمون و مبارک شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در برگزاری جشنواره فجر یادآورشد: بنده اعتقاد دارم باید از هنرمندان مختلفی که در قالب اجرای موسیقی، نمایش، نمایشگاه های خوشنویسی، نقاشی و… در برپایی این جشنواره همراهی نموده اند تقدیر به عمل آید تا برای سالهای آتی با روحیه ای مضاعف در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی خواستار برگزاری چنین جشنواره هایی در طول سال شد و گفت: این موضوع فقط مختص به ایام الله دهه مبارک فجر نباشد و در طول سال برای اعیاد و…. نیز چنین برنامه هایی طراحی و اجرا شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه