امام جمعه رضوانشهر:

قوه قضائیه با فساد در هر سطحی بدون در نظر گرفتن وابستگی ها برخورد کند

امام جمعه رضوانشهر گفت: قوه قضائیه ضمن رعایت عدالت در مبارزه با فساد در هر سطحی هیچ وابستگى و رابطه‏ اى را در نظر نگیرد

قوه قضائیه با فساد در هر سطحی بدون در نظر گرفتن وابستگی ها برخورد کند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه رضوانشهر با اشاره به حادثه پلاسکو و ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جانباختگان این حادثه اظهار داشت: درس عبرتی که از این حادثه می گیریم این است که روحیه بسیجى و همدلى ملى، خودش را نشان داد .

وی افزود: علی رغم اینکه خانواده ها عزادار هستند بعضی گروه های سیاسی از حادثه پلاسکو در زمینه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بهره برداری سیاسی کردند. دشمنان ما هم به گونه دیگر از این حادثه سوءاستفاده کردند و اینها یا از بی ایمانی است یا این افراد دچار ضعف ایمان هستند.

امام جمعه رضوانشهر بر ضرورت ایمن‏سازى بناها و ساختمانهاى فرسوده تأکید کرد.

حبیبی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در زمینه رسیدگی به طبقات متوسط و پایین گفت: اگر مسئولین ما از قشر مرفه و اشرافی باشند اهداف انقلاب اسلامی که رسیدگی به محرومین است تامین نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما در مرحله سوم انقلاب اسلامی هستیم که دوره تثبیت دولت اسلامی است. در این برهه زمانی توجه به سه ویژگى اساسى انقلاب قابل توجه است، مردمى بودن انقلاب ضرورت دارد. انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و الا کدام انقلاب هست که اینگونه در راهش جانفشانی کنند و ایثارگری داشته باشند.

امام جمعه رضوانشهر، اسلامى بودن انقلاب را از دیگر ضرورتهای آن برای جمهور اسلامی دانست و گفت: عمق معنوی انقلاب و برخوردارى از رهبرى دینى و انقلابى‏ از دیگر ضروت های انقلاب اسلامی ایران است. به اذعان دشمنان، نقش رهبری در انقلاب تعیین کننده است. تجربه مدیریت ولایت فقیه بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی باعث شده است به جایگاهی رسیده‌ایم که نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان هستیم.

حجت الاسلام حبیبی اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه جدى با مفاسد اقتصادى از جمله ورود جدى این قوه به مسأله فیش‏هاى نجومى و فسادهاى کلان در دستگاه‏هاى مختلف را خواسته حقیقی همه مردم دانست و گفت: اقدامات اخیر قوه قضائیه جاى تقدیر جدى دارد. امیدواریم این اقدامات با جدیت و بدون در نظر گرفتن وابستگى‏هاى جناحى تداوم یابد.

وی در پایان گفت: قوه قضائیه ضمن رعایت عدالت در مبارزه با فساد در هر سطحی، هیچ وابستگى و رابطه‏ اى را در نظر نگیرد. قوه مجریه و مقننه هم باید در خواسته مردمی که مبارزه با فساد است به قوه قضائیه کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه