روز شمار ترور ایران / 8 بهمن؛

قتل ۲۷ نفر توسط منافقین / ۸ بهمن هم خونین شد

هشتم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۷ ایرانی در بین سالهای ۵۹ تا ۶۷ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

قتل ۲۷ نفر توسط منافقین / ۸ بهمن هم خونین شد

به گزارش هشت دی، هشتم ماه بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۶۷ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

سید کاظم سیدی ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۸ در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

صفرعلی وفاخواه یکم آذر مامه ۱۳۲۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۸ در سلماس در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مجتبی جعفری ۸ مه رماه ۱۳۴۰ در استان کرمانشاه متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۸ در حالی که پاسدار انقلاب بود در کرمانشاه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم چاوشی اوغلی ۱۳ دی ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در دیواندره در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد خداوردی پور ۸ مهر ماه ۱۳۳۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حمید خیری مطلق ۸ بهمن ماه ۱۳۳۴ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مجید قالیباف ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۳۵ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۵۹ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسنعلی یوسفی ۹ آبان ماه ۱۳۴۴ در استان اردبیل متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عسگر حامدی سراجاری ۷ فروردین مه ۱۳۴۸ در استان گیلان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ ترور شد و به شهادت رسید.

محمد محمدی ۸ خرداد ماه ۱۳۴۱ در استان همدان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عشقعلی عبدی ۳ دی ماه ۱۳۴۵ در استان اردبیل متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد خادمی ۲ خرداد ماه ۱۳۲۰ در استان کردستان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سقز ترور شد و به شهادت رسید.

کیان فرجی ۹ آبان ماه ۱۳۴۴ در استان اردبیل متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدامین معروفیان ۲ شهریور ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ناصر نویدی ۳۱ مرداد ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سنندج در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی بینه ششم تیر ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کریم بینه ۱ اردیبهشت ماه ۱۲۸۹ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سلیمان چلیباقی ۲۰ آذر ماه ۱۳۲۷ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سلماس در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد کشاورزی در سال ۱۳۲۶ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد شکوری گرکانی ۱۴ آذر ماه ۱۳۴۴ در استان تهران متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در اطراف سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فتح الله عالمی ۱ اسفند ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سهراب اندیش ۱ دی ماه ۱۳۲۰ در استان کردستان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد دوستی ۳ فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در شاهیندژ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسدالله محمدیان ۱۳ بهمن ماه ۱۳۴۳ در استان مرکزی متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فرض الله کاظمی ۵ شهریور ماه ۱۳۴۵ در استان قم متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فرشید گلبایانی ۱۵ خرداد ماه ۱۳۳۸ در استان گیلان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۶ در جانبازی آستارا در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا رنجبر ۱۳ آبان ماه ۱۳۴۵ در استان سیستان و بلوچستان متولد شد و ۸ بهمن ماه ۱۳۶۷ در حالی که پاسدار انقلاب بود در جاده خاش – زاهدان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه