با حضور مسئولان؛

اولین کانون بسیج رسانه استان گیلان در رضوانشهر افتتاح شد

جانشین سپاه قدس گیلان گفت: نقش رسانه در تهدید نرم این است که با شبهاتی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش می آورند روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

اولین کانون بسیج رسانه استان گیلان در رضوانشهر افتتاح شد

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر، صبح امروز با حضور جانشین سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان اولین کانون بسیج رسانه استان گیلان در رضوانشهر افتتاح شد.

در این مراسم سردار مهدی کاظم پور اظهار داشت: فرماندهی سپاه رضوانشهر بعنوان اولین ناحیه ای در سطح استان گیلان بوده است که تهدید رسانه ای را درک کرده و برابر دستورالعمل ابلاغی جهت افتتاح کانون بسیج رسانه در سطح شهرستان گام برداشته است.

جانشین سپاه قدس گیلان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون تهدید های بسیاری را پشت سر گزاشته است و امروزه با نوع جدیدی از تهدید در حوزه رسانه مواجه است که مورد بمباران رسانه های خارجی و معاند نظام قرار میگیرد و  بسیج  با قدرت توانسته این تهدید را مهار کند.

سردار کاظم پور افزود: نقش رسانه در تهدید نرم این است که با شبهاتی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش می آورند روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

در ادامه مسئول بسیج رسانه استان گیلان ادامه داد: رضوانشهر بعنوان شهرستان پیش گام در افتتاح کانون بسیج رسانه بوده است و تا پایان سال ۱۸ کانون دیگر در سطح سایر شهرستان ها افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سرگرد محسن جعفری اظهار کرد: امروز رسانه های گیلان با قدرت به میدان آمده و با عزمی جدی جلوی تهاجم فرهنگی و رسانه های رسانه های دشمن چه در خارج  و چه در داخل کشور را گرفته و با روشنگری به موقع خود گام موثری در بصیرت افزایی بر می دارند.

لازم به ذکر است بسیجی خبرنگار کمال کمالی که با سابقه درخشان در عرصه خبرنگاری و مطبوعات در شهرستان مشغول به کار بوده است و تاکنون با رسانه های متعددی همچون خبرگزاری فارس مشغول فعالیت بوده است در رضوانشهر بعنوان مسئول بسیج رسانه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه