کسب جایزه ویژه مسابقه خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان توسط بازیگر خردسال اهل آستانه‌اشرفیه

هیئت‌داوران بیست سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز گذشته (شنبه ٢٧ آذر ٩۵) در سالن ابن‌سینا شهر همدان نفرات برتر این دوره از جشنواره را اعلام کردند.

کسب جایزه ویژه مسابقه خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان توسط بازیگر خردسال اهل آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ با معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال این جشنواره؛ در بخش جایزه ویژه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از «کیان جعفری لفوت» بازیگر خردسال نمایش «بوق بوق» از گیلان تقدیر شد.

کیان جعفری فرزند دو زوج هنرمند (مریم مهدی پور و محمدرضا جعفری لفوت) اهل آستانه‌اشرفیه است.

از استان گیلان، دو نمایش موزیکال «بوق بوق» و «چرا بارون نمیاد؟» به کارگردانی «مریم مهدی پور» از آستانه‌اشرفیه و نمایش «شما بگید» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده در بیست و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی «تئاتر کودک و نوجوان» حضور یافتند.

%image_alt%

نمایش «بوق بوق» اثری موزیکال به نویسندگی «محمدرضا جعفری» است که مضمونی آموزشی دارد و به زبانی کودکانه و با شعر و موسیقی، لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی را به کودکان آموزش می‌دهد. محمدرضا جعفری، کیان جعفری، مریم مهدی پور و نوید خانجانی بازیگران این نمایش هستند.

%image_alt%

همچنین نمایش «چرا بارون نمیاد؟» در بخش تئاتر خیابانی این جشنواره اجرا شد که موضوع این نمایش نشان دادن عواملی است که باعث آسیب رسیدن به درختان می‌شود.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۵٠ گروه نمایشی و ١۶٠ اجرا از ٢٢ تا ٢٧ آذرماه در همدان برگزار شد.

جشنواره امسال در ١٠ بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، بخش دانش‌آموزی، کارگاه‌های آموزشی و بخش ویژه صدسالگی تئاتر کودک برگزار شد.

در این جشنواره آثاری هنری از هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، اسپانیا و کره جنوبی حضور داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه