در پاسخ به سخنان نماینده محترم رشت؛

غلام جان! رفع حصر به دستان توانای اعتدال میسر است

نماینده محترم رشت در سخنان جدید خود بار دیگر از سران کودتای ۸۸ حمایت کرده و مصوبه امضا شده توسط رئیس جمهور فعلی را غیرقانونی دانست.

غلام جان! رفع حصر به دستان توانای اعتدال میسر است

به گزارش ۸دی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی صبح پنجشنبه در نخستین «همایش بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل» بار دیگر ضمن حمایت از فتنه گران قانون شکن ۸۸ بر مواضع فتنه جویانه پیشین خود تأکید کرد.

وی در این همایش در ضمن سخنانی گفت: میرزا در جنگل، قانون جنگل را نوشت و بدون محاکمه کسی را حبس و حصر و محاکمه نکرد و آن روز میرزا به ما یاد داد که قانون حرف اول و آخر را باید در این کشور بزند. وظیفه ما اجرای قانون اساسی است و باید همه مطالبه گر قانون باشند.

نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه در حالی حصر سران اغتشاشگر و قانون شکن فتنه را غیرقانونی دانست که فراموش کرده بود بر اساس اصل‏ یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی مصوبات شورای امنیت ملی قانونی است و پس از تأیید رهبر انقلاب باید اجرا شود و فراموش کرده بود که زیر پای ورقه مصوبه شورای امنیت برای حصر سران فتنه را حسن روحانی رئیس جمهوری فعلی به عنوان یکی از اعضای شورا امضا کرده بود.

نماینده محترم مردم رشت همچنین فراموش کرده بود که در انتخابات سال ۹۰ برای جمع آوری آرای مردم مواضعی ضد فتنه داشت و  حالا در دوران تدبیر امید مواضع فتنه گرایانه گرفته است. ایشان باید یادشان باشد که در اظهاراتی عوامفریبانه و در جهت جمع کردن آرای نیروهای اصولگرا در کوران انتخابات گفتند هیچ کس به اندازه کروبی و موسوی به این نظام ظلم نکرده است.

از طرفی جناب جعفرزاده ایمن آبادی مدعی قانون مداری است و خود از قانون گذاران مجلس شورای اسلامی می باشد و از طرف دیگر با هوچی گری مصوبه قانونی شورای عالی امنیت ملی را زیر سوال می برد.

آقای غلامعلی جعفرزاده! شما با این سخنان از طرفی ثابت کردید که بر خلاف ادعای خودتان ولایت مدار نیستید چون این مصوبه با تأیید رهبر انقلاب اجرایی شده است و از طرف دیگر ثابت کردید که با رئیس جمهور هم همراه نیستید و در جهت باد حرکت می کنید چون پای مصوبه حصر امضای رئیس جمهور فعلی نیز هست و این مصوبه تنها با مصوبه جدید این شورا که باز هم ریاست آن با رئیس جمهور است ابطال می شود.

یک بار دیگر عرض می کنیم:

جناب قانون گذار! حصر سران کودتای سال ۸۸ یک سال بعد از کودتا و بعد از اصرار آنها بر رفتارهای مخرب قانون گریزانه اتخاذ شده است. این تصمیم با رأی شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده که یکی از اعضای آن شخص آقای روحانی بوده و ایشان هم به این تصمیم رأی مثبت داده است. در حال حاضر هم لغو حصر سران کودتای سال ۸۸ نیاز به مصوبه شورای عالی امنیت ملی دارد که آقای روحانی رئیس آن است پس داد و هوار می کنید. بروید با ایشان بنشینید و ماجرا را تمام کنید!!! از ایشان بخواهید تا مصوبه شورا را ابطال کنید. بدانید تنها با ابطال این مصوبه است که امکان محاکمه قاتلان کشته شدگان و شهدای سال ۸۸ در دادگاه آغاز خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این نماینده و دوستانشان به رای جوانان و آرای خاکستری در انتخابات96نیازمندند لذا ابایی از ...مردم ندارند. در مجلس بزرگداشت میرزای جنگلی که در مقابل اجنبی ایستاد و خون خود را تقدیم دین و حریم کشور کرد از وطن فروشان فتنه گری حمایت می کند که اسراییل،امریکاو انگلیس در88 از انان حمایت کردند و برای جشن براندازی نظام آماده می شدند! این نماینده و دوستانشان که در عزای افتضاح پسابرجام بسر می برند و دستشان برای نمایش دستاوردهای موهوم برجام نیز خالی مانده است نیازمند حضور سران فتنه88در میان خودند تا در سال 96با ادعای دفاع از آزادی،موج لازم را برای کسب آراء مردم ایجاد کنند. فتنه گران استحاله طلب بسیار مایلند که سران فتنه توسط عوامل آنان در خیابانهای تهران کشته شوند و آنان برای مظلوم نمایی و جذب آراء مردم در انتخابات96جنازه سران فتنه را روی دست بگیرند
ناشناس
آقای جعفرزاده لطفا در سخنان خود تجدیدنطر کنید
بنده خدا در پاسخ به
آخه چند با تجدید نظر کند وی با اصل و اساس...مخالف است او سخنگوی اصلاح طلبان افراطی گیلان می باشد. چرا خودمون را گول می زنیم آخه تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
روشن
خطاب به این آه غلام باید گفت. از کوزه برون همان ترآود که در اوست.
محمد حسین. ن
آفرین به موضع گیری مستدل 8 دی و نویسنده ی این یادداشت.
گیلانی در پاسخ به محمد حسین. ن
چی فایده دارد مسئولین مربوطه باید پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشند آخه چند بار این .. برعلیه... حرف می زند .بعد ما میگیم توبه کن و معذرت خواهی کن . توبه گرگ مگر این نیست که نهایتا ... است؟؟؟؟؟///
گیلانی
با سلام تاسف ما فقطاز شورای نگهبان قانون اساسی است که چطور فردی مثل غلام خان حعفرزاده را که خود از عوامل ... است و به همراه .چند نفر از عواملش از جمله حجت جعفرزاده توچایی و غلامحسین ایزدیار در سال 88 در خیابان نامجو و مطهری برعلیه ... می دادند و چند نفر از ...نظام و رهبری به آنها آفرین می گفتتند چرا در انتخابات این دوره مجلس مورد تایید قرار گرفت مگر در پرونده وی عدم .... نبود .لطفا مسئولین هیات نظارت مرکز و استان به افکار عمومی پاسخ دهند. مرگ بر ضد ولایت فقیه
احمد
برادران از کشیدن چماق بروی یکدیگر پرهیز کنید. دشمن در کمین است
شهروند گیلانی در پاسخ به احمد
با سلام و احترام برادر ارجمند احمد آقای عزیز آخه این غلام خان یک بار و دو بار نیست اون هم از تریبون مقدس مجلس و مسجد و حسینیه و دستگاه عظیم تعلیم و تربیت بر .. موضع گیری می کند و ا.. را که با خون پاک هصد ها هزار شهید آبیاری شده ... برای اینکه جند سالی نماینده باشد . مرگ بر ضد ولایت فقیه .
علی در پاسخ به احمد
هرکس به ولایت علی بدبین است درمان و دوای او فقط..............است تمام
یک ایرانی
باسلام به نظرشمابهترنیست اشعث بازیها راکنار بگذارید تاحسین زمان کشته نشودوبجای حمایت ازعوامل دشمن به فکراستقلال کشورباشید
در حاشیه