رئیس ستاد مدیریت بحران تالش مطرح کرد:

اعلام آماده باش ویژه ستاد بحران در تالش / تلاش مضاعف عوامل امدادی و خدماتی برای عبور از بحران برف

رئیس ستاد مدیریت بحران تالش از تلاش بیش از پیش عوامل امدادی خبر داد و گفت: در پی یخبندان فردا آماده باش ویژه اعلام شده است.

اعلام آماده باش ویژه ستاد بحران در تالش / تلاش مضاعف عوامل امدادی و خدماتی برای عبور از بحران برف

علی فتح اللهی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، وضعیت شهرستان تالش را در خصوص بارش های برف اخیر عادی اعلام کرد و اظهار داشت: در محور های اسالم به خلخال بالای ۹۰ سانتی متر برف باریده است.
وی با اشاره به اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی این محور هستند، افزود: عبور و مرور در این راه ها باید با تجهیزاتی ایمنی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان تالش با اعلام اینکه در برخی از راه های روستایی و ییلاقات راه ها مسدود هستند، گفت: تلاش ها برای بازگشایی محور های روستایی و ییلاقات نیز از روز گذشته در حال انجام است تا مشکل روستا نشینان نیز حل شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش با اشاره به اینکه کاهش دما منجر به یخ زدگی کنتور های گاز شده است، اظهار کرد: فعالیت های عوامل و کارکنان شرکت گاز بیش از پیش شده و مورد به مورد در حال رفع موانع گاز رسانی هستند.
مقام عالی دولت در تالش از عدم قطعی برق در این شهرستان خبر داد و افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه برق خانه ای در تالش قطع شده باشد به فرمانداری اعلام نشده است.
فتح اللهی با اعلام اینکه با تلاش های صورت گرفته وضعیت در تالش عادی است، گفت: همه ادارات امدادی و خدمات رسانی تالش در حال آماده باش هستند.
وی با اشاره به اینکه فردا هم یخ بندان در شهرستان را داریم، گفت: برای فردا هم اعلام آماده باش ویژه کرده ایم تا از بحران برف عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه