نمره منفی دیگری برای برنامه نود:

وقتی اسکار فرهادی برای فردوسی‌پور از شهادت یک همکار مهم‌تر است

فردوسی پور اسکار اصغر فرهادی را تبریک گفته بود با این حال، در این سفره گسترده جایی برای تسلیت به خاطر شهادت یک همکار نبود.

وقتی اسکار فرهادی برای فردوسی‌پور از شهادت یک همکار مهم‌تر است

به گزارش ۸دی، برنامه شب گذشته نود، تحت تاثیر جنجال های مدیران اسبق استقلال و پرسپولیس و خبر بستری شدن علی فتح الله زاده یک روز پس از این جنجال، یک نمره منفی هم برای عادل فردوسی پور داشت.

به گزارش صراط، عادل فردوسی پور دیشب در برنامه خود اشاره ای به شهادت محسن خزایی خبرنگار صداوسیما که به نوعی همکار خود او نیز محسوب می شود نداشت.ممکن است غیرورزشی بودن این اتفاق توجیه عوامل برنامه باشد اما درد وقتی عمیق تر می شود که بدانیم فردوسی پور در مورد رویدادهای غیرورزشی دیگری که در برخی موارد اهمیت کمتری نسبت به شهادت همکار رسانه ای خود او داشتند، جایی در برنامه اش باز کرده بود.

البته بسیاری از این اقدامات قابل تقدیر بود، به طور مثال ورود او به بحث زمین لرزه در آذربایجان شرقی و پیگیری موضوع و نیز موارد مشابه دیگر، که در آن از مردم طلب کمک کرده، ستودنی است اما عدم اینکه درباره شهادت یک همکار صداوسیمایی، حتی یک عکس و اشاره مختصر هم نشده، نشان می دهد که بسیاری از این اتفاقات هم بر اساس سلیقه شخصی انجام می شود نه بیشتر.

عادل فردوسی پور، که علاقه خود به سینما را به ویژه در بخش های طنز برنامه نود هرگز کتمان نکرده، از اینکه وارد ماجرای فیلم پرچالش اصغر فرهادی که رنگ و بوی سیاسی هم گرفته بود واهمه ای نداشت و دو سال پیش هم جایزه گلدن گلوب او را تبریک گفت و هم اسکارش را.

او حتی در اوج بحث های سیاسی مربوط به برجام بخشی از برنامه اش را برای محمدجواد ظریف هم کنار گذاشت هرچند در نهایت اجازه پخش نیافت. با این همه، در این سفره گسترده که ظاهرا تنها یک جناح سیاسی(!) از آن بهره می برند، جایی برای تسلیت به خاطر شهادت یک همکار نبود.

منبع: صراط

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه