نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

وزرای پیشنهادی فتنه گر هستند / دولت تلاش می کند در آخرین نفس‌ها جامعه را دو قطبی کند

نماینده مردم رشت گفت: دولت با معرفی این وزرا که فعال فتنه بودند از اعتدال خارج شده و در حال دو قطبی کردن جامعه است.

وزرای پیشنهادی فتنه گر هستند / دولت تلاش می کند در آخرین نفس‌ها جامعه را دو قطبی کند

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی وزرای پیشنهاد شده به مجلس را عکس خواسته‌های مردم از دولت عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه که مردم از دولت مطالبه دارند پرداختن به مباحث اقتصادی است.

وی با بیان اینکه معرفی وزیر در حوزه‌ی آموزش و پرورش به دلیل مسئله اسفبار صندوق ذخیره فرهنگیان امر طبیعی است، افزود: تغییر وزیر در حوزه‌ی وزارت ورزش و جوانان بی فایده بود و وزیر مستعفی توانایی اداره‌ی این چند ماه باقی مانده وزارتخانه را داشت.

نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گودرزی درگیر باندهای منافع طلب در وزارتخانه شده بود، گفت: از این جهت تغییر وزیر ورزش لازم بود، اما باز هم می توانست مقاومت کند و ادامه کار دهد.

کوچکی نژاد وضعیت وزارت ارشاد را اسفناک توصیف و اظهار کرد: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از گردنه وزارتخانه خارج می شد.

وی وزارای پیشنهادی دولت به مجلس را مردود شده اعلام کرد و گفت: همین وزرا در مجلس نهم معرفی و یکبار رفوزه شده اند چرا دولت مردودی ها را در پایان کار به مجلس فرستاده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از وزرای معرفی شده در حد وزارتخانه نیستند، گفت: مجلس نهم به دانش آشتیانی حدود ۷۰ تا ۸۰ رای موافق داده، چگونه مجلس دهم به این شخص اعتماد می کند؟

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان چشم و گوش بسته تریبون دولت هستند، ادامه داد: اگر چه بعضی از نمایندگان سخنرانان دولت هستند اما اکثر نمایندگان به اصول انقلاب پای بندند و با هوشیاری و دقت به کارنامه وزرای پیشنهادی نگاه می کنند.

وی وزرای پیشنهادی را وابسته به جریان فتنه ۸۸ خواند و گفت: در رتبه بندی فعال فتنه بودن، برخی ها کم و برخی ها مثل دانش آشتیانی بسیار شدید در فتنه حضور داشته اند.

کوچکی نژاد با انتقاد از اینکه دولت در ابتدا دولت اعتدال بوده، چرا اکنون از فعالان ۸۸ نیرو جمع می کند، افزود: این نشان می‌دهد که دولت از جریان اعتدال خارج شده و شعاری که قبلا می‌داده بر روی شعار خود پایبند نیست.

نماینده‌ی مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه دولت تلاش می کند تا در آخرین نفس‌ها جامعه را دو قطبی کند، گفت: دولت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حاشیه ها ورود نکنید تخطی کرده و سعی می کند جامعه را دو قطبی کند.

وی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به شدت انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هیچ چیز از این وزارتخانه نمی داند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش به شدت سیاسی است، افزود: وزیر پیشنهادی نه از سند تحول بنیادی، نه حوزه های پرورشی و نه حوزه های رفاهی سر در نمی آورد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه سیاسی کاری برای آموزش و پرورش سم است، گفت: این افراد کسانی هستند که با بررسی در سوابق آنها نشان می دهند که برای وزارتخانه ساخته نشده اند.

وی با اشاره به اینکه دولت باید وزیر مورد مقبول فرهنگیان را به مجلس معرفی کند، گفت: آموزش و پرورش وزارتخانه ای است که زمانی به همه جا نیرو اعزام می کرد یعنی نیروی های مدیریتی را اصولا از این وزارتخانه تهیه می کردند، چطور بعد ممکن است وزارت خانه ای که از جهاد تا جنگ نیرو معرفی می کرده امروز نتواند یک نیروی متعهد، پرتوان و انقلابی برای تصدی این وزارتخانه معرفی کند؟

کوچکی نژاد با اعلام اینکه دولت در پایان کار کارنامه ای خوبی از خود بر جای ننهاده است، گفت: جهت گیری های سیاسی و عملکردی دولت بسیار ضعیف بوده و امیدواریم دولت بتواند در این چند ماه باقی مانده خودی از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیل نگاه
لطفا عکس را کراپ نکنید ! این کار اخلاقی نیست . با تشکر
در حاشیه