در دانشگاه پیام نور رشت؛

کارگاه سواد فضای مجازی ویژه اساتید دانشگاه های استان گیلان برگزار می شود

جانشین بسیج اساتید گیلان از برگزاری کارگاه سواد فضای مجازی با رویکرد زیست در فضای مجازی ویژه اساتید گیلان در رشت خبر داد.

کارگاه سواد فضای مجازی ویژه اساتید دانشگاه های استان گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، به نقل از روشن خبر، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان، در مورد اهمیت برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ویژه اساتید دانشگاهی در دانشگاه پیام نور مرکز رشت، گفت: یکی از تهدیدات جدی که با آن مواجهه هستیم، فضای مجازی و رسانه است که با کسب مهارت و دقت در این حوزه می توان از آن به عنوان فرصت استفاده کرد.

 

جانشین بسیج اساتید گیلان با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه باعث کاهش روابط خانوادگی و بروز اختلافات و ناهنجاری در داخل خانواده ها شده است، اظهار داشت: در این راستا، اساتید دانشگاهی که قشر فرهیخته جامعه هستند و از سویی با دانشجویانی روبه رو هستند که از متنوع ترین ابزار های شبکه های اجتماعی در حال استفاده می باشند، نیاز است که از آخرین اطلاعات و مهارت ها در این حوزه آگاهی پیدا کنند.

 

وی افزود: سازمان بسیج اساتید استان گیلان با همکاری سازمان فضای مجازی سراج گیلان، کارگاه سواد فضای مجازی با رویکرد زیست در فضای مجازی را ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار می کند.

 

این کارگاه با سخنرانی دکتر متین فر، رئیس مرکز سلامت ذهن ایران و مدیر اولین کلینیک ترک اعتیاد اینترنتی در ایران ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر پنجشنبه ۶ آبان برگزار می گردد.

 

%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه