رئیس بسیج اساتید گیلان در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

ارائه راهکار برای حل مسائل استان توسط اساتید نخبه بسیجی

 رئیس بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نشست سالیانه جبهه علمی – فرهنگی اساتید بسیجی، گفت: هدف از این نشست احصای مسائل استان و ارائه راه‌حل در راستای کمک به مدیران استان در جهت رفع مشکلات جامعه با همکاری اساتید نخبه بسیجی است.

ارائه راهکار برای حل مسائل استان توسط اساتید نخبه بسیجی

وهب جعفریان در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به برگزاری نشست سالیانه جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان گیلان با شعار «استاد بسیجی، کارآمدی نظام حکمرانی اسلامی، آزادی قدس و آرمان اسلامی»، اظهار کرد: این برنامه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست سالیانه جبهه علمی – فرهنگی اساتید بسیجی با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: این نشست فرصتی برای تعامل مستقیم بین مدیران استان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی است.

رئیس بسیج اساتید سپاه قدس گیلان افزود: هدف از این نشست احصای مسائل استان و ارائه راه‌حل در راستای کمک به مدیران استان در جهت رفع مشکلات جامعه و حل نظام مسائل استان با همکاری اساتید نخبه بسیجی است.

بررسی چالش‌های زیست‌محیطی استان در مدیریت منابع آب و پسماند

جعفریان ادامه داد: یکی از محورهای نشست چالش‌های زیست‌محیطی استان در مدیریت منابع آب و پسماند است که چالش‌ها و راهکارها توسط استادان بسیجی در حضور مدیران استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس بسیج اساتید سپاه قدس گیلان بیان کرد: استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده سپاه قدس گیلان از مدعوین این نشست هستند.

وی با بیان اینکه بخش اول این نشست به‌صورت برخط و با حضور مسئولان کشوری مانند رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود، افزود: بخش دوم نشست نیز به‌صورت حضوری خواهد بود.

جعفریان عنوان کرد: هم‌زمان با این برنامه، نشست‌هایی در شهرستان‌های آستارا، انزلی، لاهیجان و لنگرود با محوریت دانشگاه‌های آزاد اسلامی مستقر در این شهرها و با همکاری سایر دانشگاه‌های استان و در حضور امامان جمعه شهرستان‌ها، فرمانداران و رؤسای محترم دانشگاه‌ها با اهداف بیان شده برای جبهه علمی فرهنگی متناسب با مسائل همان شهرها برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست برخی مهمانان متناسب با مسائل روز جهان اسلام، پیرامون طوفان الاقصی و جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در غزه صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه