نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی تاکید کرد:

پذیرش FATF به حزب الله لبنان ضربه می زند / شرط مجلس برای پذیرش FATF رفع نواقص مطروحه است

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه ما اهل تعامل و دوستی با دنیا هستیم گفت: دولت باید مواردی از FATF که به ضرر جنبش‌های اسلامی همچون حزب الله لبنان است را رفع و سپس بپذیرد.

پذیرش FATF به حزب الله لبنان ضربه می زند / شرط مجلس برای پذیرش FATF رفع نواقص مطروحه است

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه ۴۰ اقتصاددان در کشور مخالف پیوستن ایران به به FATF هستند اظهار داشت: موضوع FATF بحث مطروح در بین همه نمایندگان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب است و در فراکسیون ها و حتی در وزارت خانه های مرتبط نیز بحث هایی در مورد آن می شود.

وی با بیان اینکه FATF به صورت کمال و تمام قابل پذیرش نیست، افزود: اگر FATF را به صورت کمال و تمام قبول داشته باشیم تمام نیروهای آزادی بخش همچون حزب الله لبنان که قرار است با هم تعامل داشته باشیم زیر سوال می روند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دولت قرار است وارد ماجرای FATF شود نباید به صورت کمال و تمام FATF را بپذیرد، گفت: ما سر جنگ با دنیا ندارم بلکه سیاست جمهوری اسلامی ایران مطابق فرمایش مقام معظم رهبری تعامل با دنیا است.

داداشی با اشاره بر اینکه مواردی که در FATF مربوط به جنبش های آزادی بخش است را نباید پذیرفت، تاکید کرد: در FATF دولت باید مواردی را که به نیروهایی که در صف اول مبارزه با اسرائیل مربوط است را رفع کند زیرا آنها نباید ضربه ببینند.

وی با اشاره بر اینکه شرط ما با دستگاه دیپلماسی توجه به موارد مذکور است، گفت: دولت باید مواردی را که مشابه نواقص مطروحه است را رفع و سپس وارد جریان FATF شود و بپذیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
من
نپذیرفتنش به مردم ایران ضربه نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حاشیه