پس از اعتراض گسترده ی ساکنین؛

اقدام عجیب شهرداری رشت / جمع آوری وسایل بازی کودکان به جای جمع آوری اراذل و اوباش در گلسار

عضو شورای شهر رشت گفت: ظرف دوماه طراحی پارک و نصب ابزار بازی مناسب با مقیاس فضای پارک مورد نظر انجام می گیرد.

اقدام عجیب شهرداری رشت / جمع آوری وسایل بازی کودکان به جای جمع آوری اراذل و اوباش در گلسار

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران» طی گزارش شهروند خبرنگار، شهرداری رشت وسایل بازی پارک ۱۱۸ گلسار را حمع اوری کرده است.

این شهروند خبرنگار می گوید: شهرداری رشت به بهانه مزاحمت اراذل و اوباش برای اهالی محل، وسایل بازی پارک ۱۱۸ گلسار را جمع آوری کرده و این در حالی است که فضای سبز و نیمکت ها به جای خود باقی است و انگار کودکان همان اراذل و اوباش بوده اند زیرا تنها تاب و سرسره جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام تنها قیمت املاک منطقه را دچار تغییر نموده است،گفت: لطفا اطلاع رسانی کنید تا کودکان ما قربانی برخی زد و بند ها نشوند.

وی با اشاره به اینکه در گزارش ارائه شده به چاقو کشی و عربده کشی تا ساعت سه صبح اشاره شده، گفت: معلوم نیست چگونه نتیجه این گزارش بجای استقرار نیروی انتظامی به جمع آوری تاب و سرسره شده منجر شده است.

55541-765x510

وسایل بازی کودکان بیش از ظرفیت و وسعت ان پارک بود

محمدحسین کارگرنیا عضو شورای شهر رشت در خصوص جمع اوری وسایل بازی در پارک ۱۱۸ گلسار با بیان اینکه  من الان همراه شهردار منطقه هستم با نقل به توضیحات شهردار در این رابطه،گفت: پارک خیابان ۱۱۸ گلسار یک پارک محلی و در محلی مسکونی است و در این رابطه باید مقیاس ان منطقه مسکونی را هم در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه وسایل بازی کودکان بیش از ظرفیت و وسعت ان پارک بود، گفت: بنا بر ضوابط جدید و با توجه به اینکه تعداد زیادی از همسایگان گله مند بودند این جمع اوری صورت گرفت زیرا ان فضا باعث شده بود یکسری تنش های اجتماعی نیز ایجاد شود.

عضو شورای شهر رشت باتوجه به اعتراضات و شکایات شهرداری ابزار بازی را فعلا جمع اوری کرده است، بیان کرد: بدنبال طراحی جدیدی برای پارک همراه با یکسری ابزار و وسایل جدید که مطابق با استانداردهای وسعت و جمعیت ان منطقه هستیم.

کارگرنیا بنابر قول شهردار منطقه گفت: ظرف دوماه طراحی پارک و نصب ابزار بازی مناسب با مقیاس فضای پارک مورد نظر انجام می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کاس آقا
باید دید کدام مسئول و نورچشمی یا اقوامشان در پیرامون پارک خیابان 118 منزل دارند که تحمل سر و صدای بچه‌ها رو ندارند ولی تحمل عربده‌کشی، چاقوکشی و فحاشی رو دارند!!! راستی چرا؟ برام جای سواله!!؟ حتما خودشون ...
در حاشیه