دبیر مجمع عالی بسیج گیلان:

ائمه‌ی جمعه گیلان به سخنان مدیر کل سیاسی استاندار واکنش نشان دهند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: انتظار جبهه‌ی انقلاب از آیت الله قربانی و ائمه جمعه و جماعات استان این است که در مقابل اقدامات و سخنان مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان واکنش نشان دهند.

ائمه‌ی جمعه گیلان به سخنان مدیر کل سیاسی استاندار واکنش نشان دهند

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر، نظرعلی علیزاده در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری کشوری باید ساخت که از همه جهات اسلامی باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان افزود: با وارد شدن به میدان عمل کار انجام می‌شود و شعار باید تبدیل به عمل شود .

علیزاده در ادامه گفت: دولت اسلامی شاخصه های خاص خود را دارد که باید آن شاخصه ها عملی شود. بسیج پیشکسوتان می تواند علمدار همه عرصه ها باشد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از همه خواسته اند که وارد جهاد کبیر برای مقابله با دشمن شوند اظهار کرد: امروز شرایطی پیش آمده است که باید با ظالمان به صورت علنی مبارزه کنیم. دشمنان با علم به اینکه نمی توانند با ایران تقابل مسلحانه کنند استراتژی نفوذ را برای مقابله نرم با ایران در پیش گرفته اند که وظیفه ما در این عرصه جهاد کبیر است.

علیزاده ادامه داد: با مذاکراتی که انجام شده قرار بود در مقابل کاهش توان هسته ای ایران تحریم ها براشته شود ولی در عمل ما شاهد این هستیم که بنا به گفته وزیر امور خارجه کشور این تحریم ها فقط از روی کاغد برداشت شده است. امروز شاهد این هستیم که افرادی چهره آمریکا را بزک کرده و نشان مردم می دهند شاخص های دشمن را در کشور پیاده می کنند.

وی تأکید کرد: سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی مسئول امنیت ارزش های انقلاب هستند نه امنیت اجرای کنسرت که امروز مهمترین دغدغه دولت و هیئت وزیران شده است. نفوذ یعنی اینکه در داخل کشور افرادی مسئولیت داشته باشند و نان دولت را بخورند و افکار آمریکا را در داخل کشور پیاده کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج  گیلان افزود: انتظار جبهه انقلاب از آیت الله قربانی و ائمه جمعه و جماعات استان این است که در مقابل اقدامات و سخنان مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان واکنش نشان دهند.

علیزاده با بیان اینکه امروز روز نیاز و روز حرکت  در جبهه انقلاب است و نباید اجازه داد که وجهه اسلامی در کشور حذف شود کسانی که در استان گیلان می گویند سپاه و بسیج چه کاره است که خود را نخود هر آش می کند. خود در فتنه ۸۸ از فعالین بوده اند که امروزه در دولت پست گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه