مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

قهرمانی بانوی قایقران گیلانی در رقابت‌های آسیایی

یک بانوی قایقران گیلانی عنوان قهرمانی مسابقات آسیا را کسب کرد.

قهرمانی بانوی قایقران گیلانی در رقابت‌های آسیایی

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: نازنین ملایی ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات قایقرانی روئینگ آسیا را کسب کند.

سعید علیپور افزود: این ورزشکار ملی پوش گیلانی در رقابتهای قایقرانی و در ماده تک انفرادی سبک وزن آسیا، توانست با زمان هفت دقیقه و ۴۳ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه زودتر از دیگر حریفان خود از خط پایان عبور کند و مدال طلای این رشته را برگردن بیاویزد.

وی اظهار کرد: نازنین ملایی در مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها، با حریفانی از کشورهای تایلند، هنگ کنگ، کره جنوبی، چین و قزاقستان به رقابت پرداخت و سرانجام موفق شد حریفان خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان بیاورد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: همچنین این قایقران شایسته گیلانی به همراه تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان ایران در ماده چهارنفره تک پاروی سنگین وزن نیز، به مدال برنز و عنوان سومی آسیا دست یافت.

علیپور خاطرنشان کرد: در رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا، ۲۱۰ قایقران از ۱۳ کشور قاره کهن حضور دارند که به مدت پنج روز در شهر شیاچن کشور چین با هم به رقابت می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه