فرمانده سپاه رشت:

بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه در مقابل استکبار ایستادگی کرده است گفت: شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است.

بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو با بیان اینکه سردار شهید قلی‌پور در شهریورماه ۱۳۶۵ به همراه ۱۹۸ نفر از یارانش در عملیات کربلای ۲ با رمز “یا ابا عبدالله الحسین” به شهادت رسید، اظهار داشت: شهرستان رشت ۲ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان نیاز به ترویج فرهنگ شهید و شهادت است تصریح کرد: در شرایطی که تمام دنیا به‌ویژه استکبار جهانی اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است بیش از پیش نیاز به برپایی مراسم و یادواره شهدا داریم.

دوهندو با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام قوا و امکانات خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ورود کرده است افزود: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که استکبارستیز بوده و همیشه در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با استکبار جهانی است مطرح کرد: شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان ما با محیط‌هایی مانند دوران انقلاب و جنگ آشنایی ندارند و فقط نام شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی را شنیده‌اند گفت: دشمن، جنگ را با فضای مجازی غیرقابل کنترل آغاز کرده است و باید با تمام قوا در مقابل آن ایستادگی کرد.

دوهندو با بیان اینکه جوانانی که آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار دارند، هیچ قدرتی توانایی مقابله با آنها را ندارد بیان کرد: در استان گیلان و شهرستان رشت یادواره‌های زیادی در طول سال برگزار می‌شود تا فرهنگ شهید و شهادت را به نوجوانان  و جوانان یادآوری کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه شهید قلی‌پور مظهر رشادت، جوانمردی، ایثار و از خودگذشتگی و از بنیانگذاران سپاه استان گیلان بود تصریح کرد: شهدا نیازی به ما ندارند بلکه ما نیازمند به شهدا هستیم و با تداوم این مراسم‌ها نیازهای ما برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه