مدیر شبکه بهداشت و درمان ماسال در واکنش به رسانه ها:

طی ماه مرداد ۱۹ نوزاد در بیمارستان رسالت ماسال متولد شدند

از ابتدای سال جاری ۷۰ مورد زایمان در بیمارستان رسالت ماسال انجام شده که از این میزان ۱۹ مورد آن مربوط به مرداد ماه است.

طی ماه مرداد ۱۹ نوزاد در بیمارستان رسالت ماسال متولد شدند

به گزارش ۸دی،چندی پیش خبری مبنی بر مشکلات بیمارستان ماسال از جمله نبودن پزشک متخصص جهت اجام زایمان طبیعی و سزارین در رسانه ها منتشر شد که در همین راستا نسیبه یوسفیان مدیر شبکه بهداشت و درمان ماسال و سرپرست بیمارستان رسالت  و همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به این خبر واکنش نشان دادند.

حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت و گو با پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: بیمارستان ماسال در حال حاضر سه پزشک زنان و زایمان دارد که به صورت قراردادی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان همکاری می کنند. در این زمینه ۸ ماما نیز در این مرکز  مشغول کار هستند.

وی افزود: این بیمارستان تا تاریخ ششم شهریور ماه یک پزشک طرحی نیز داشت که با اتمام طرح ایشان به زودی پزشک دیگر جایگزین خواهد شد.

دکتر نسیبه یوسفیان مدیر شبکه بهداشت و درمان ماسال نیز در گفت و گو با وبدا ضمن ارایه گزارشی از وضعیت زنان و زایمان در ماسال، اظهار داشت: ۱۹ مورد زایمان در مرداد ماه گذشته در بیمارستان رسالت ماسال انجام شده است که از این تعداد ۶ مورد طبیعی و ۱۳ مورد سزارین بوده است. وی ادامه داد: در حال حاضر با اتمام طرح پزشک متخصص زنان در این مرکز و تا جایگزینی پزشک جدید، بیماران این مرکز پس از پذیرش، به بیمارستان صومعه سرا اعزام و تحت نظر متخصص زنان و زایمان صومعه سرا قرار می گیرند.

گفتنی است: از ابتدای سال جاری ۷۰ مورد زایمان در بیمارستان رسالت ماسال به انجام رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه