فرمانده انتظامي آستارا خبر داد؛

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کانتینر

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینر بر و کشف یک میلیارد و دویست میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کانتینر

به گزارش ۸دی، سرهنگ “رحیم مهدی زاده” در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی  شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه تریلی کانتینر بر مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بررسی های خود از داخل کانتینر، ۱۰ هزار سرویس چینی، ۵ هزار قوری و کتری، ۵ هزار تخته پتو و زیر انداز و ۲۸۵ عدد پازل در مجموع ۲۰ هزار و ۲۸۵ قطعه کالای قاچاق خارجی کشف کردند، افزود: محموله توقیف و برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مالک لوازم خانگی فاقد هرگونه مدارک گمرگی می باشد.

 فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در ادامه مبدا این محموله قاچاق را یکی از شهرستان های جنوبی کشور و مقصد آن را شهرستان آستارا اعلام کرد و گفت: ارزش  تقریبی این محموله قاچاق حدودیک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه مالک ۳۶ ساله این اجناس با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد، اظهار کرد: خودروی تریلی نیز به علت دارا بودن حکم توقیف قضایی به پارکینگ منتقل شد.

مهدی زاده در پایان هدف مجموعه انتظامی شهرستان از مبارزه با پدیده قاچاق کالا را حمایت از تولید کنندگان داخلی و زمینه سازی اشتغال جوانان در تولید داخلی عنوان داشت و افزود: پلیس با تمام قدرت با مخلان امنیت اقتصادی کشور مبارزه می کرده و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه