مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

در گیلان حزبی که در خدمت اجتماع باشد نداریم / در دولت قبل حزبی نداشتیم که دولت را مواخذه کند

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: در دولت گذشته حزبی وجود نداشت تا درباره ی خرابی های دولت، احمدی نژاد را مواخده کند.

در گیلان حزبی که در خدمت اجتماع باشد نداریم / در دولت قبل حزبی نداشتیم که دولت را مواخذه کند

به گزارش ۸دی، یونس رنجکش عصر امروز در نشست مشترک با حزب مردمسالاری گیلان ضمن تبریک روز پزشک و هفته‌ی دولت، به وظایفی که احزاب دارند اشاره کرد و اظهار داشت: ” این که یک عده فرهیخته در استان هستند و دغدغه ها و نگرانی های سیاسی و اجتماعی دارند واقعا قابل تحسین است اما باید بدانیم که “خیرالامور اوسطها”. ما چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باشیم باید در همه‌ی مسائل میانه رو باشیم.

وی افزود: اگرچه هدف اصلی یک حزب گرفتن قدرت است، اما باید بدانیم که علم سیاست علم حکومت داری است. باید دانشی اعمال کنیم که به وسیله آن بتوانیم حکومت را اداره کنیم. کسی که یک حزب دارد و عضو حزب خاصی است باید یک طرح و برنامه‌ی کلی داشته باشد که با آن بتواند جامعه را اداره کند.”

دیدار یونس رنجکش حزب مردمسالاری گیلان کمال لشگری

رنجکش از اینکه احزاب گاهی مردم و جامعه را فراموش می کنند و تنها تک روی سیاسی دارند خرده گرفت و افزود: ” حزب‌ها در بیشتر موارد جامعه را به فراموشی می‌سپارند و در فکر این هستند که چه کسی در کدام مسند عزل و کجا نصب می‌شود که این اصلا خوشایند نیست. ما در استان حزبی نداریم که برای حل دغدغه‌ها و آسیب های اجتماعی یک برنامه منسجم و قابل اجرا داشته باشد و در خدمت اجتماع فعالیت کند.

مدیر کل امور اجتماعی  و فرهنگی استانداری گیلان ادامه داد: بنده نیز معتقدم که فعالیت حزبی به نفع جامعه و دولت خواهد بود. مثلا وقتی آقای احمدی نژاد این همه خرابی به بار آورد آیا کسی بود که او را مواخذه کند و او پاسخگو باشد؟ نه. چرا که او به هیچ حزبی تعلق نداشت و به طور ناگهانی از دل جامعه برخواست. رشد کرد و عده ای هم بنا به شرایطی به ایشان رای دادند. اما تاوان اشتباهاتش را چه کسی پس داد؟ مردم.!”

مدیر امور اجتماعی استان در پایان از اعضای حزب مردم سالاری خواست که طرح‌ها و رویکردهای حزب خود را در قالب مکتوب و منظم به او ارائه کنند و قول داد که در بخش های مورد فعالیتشان به آنها کمک کند تا بتوانند مشکلات استان را تعدیل کنند؛

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه