امام جمعه تالش:

زشت است وزیر نظام جمهوری اسلامی خود را به جهالت بزند!

امام جمعه تالش خطاب به وزیر دولت اصلاحات ، آیا نمی دانید و یا خودتان را به جهالت زده اید که هر دو برای کسی که زمانی وزیر نظام جمهوری اسلامی بوده است زشت است.

زشت است وزیر نظام جمهوری اسلامی خود را به جهالت بزند!

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان تالش در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان در  ادامه مبحث هفته های پیش در رابطه بامضررات ماهواره اظهار داشت : ماهواره به طور هدفمند عفت، غیرت و روابط خانوادگی سالم را نشانه گرفته است و از جمله آثار تخریبی آن: ایجاد اختلاف خانوادگی و شکستن حریم خانواده، ازبین بردن حیا و عفت، عادی سازی روابط دختر و پسر ، بی توجهی فرزندان به والدین و وارونه جلوه دادن حقایق سیاسی و اجتماعی است.

وی  با اشاره به روز جهانی مسجد گفت : در این هفته و به خصوص در این روز باید به امورات مساجد به صورت ویژه توجه گردد و امام جماعت محوری را در منطقه فعال کرد و مسجد علاوه بر مکانی برای عبادت، مکانی آموزشی، علمی است و کارکرد های اجتماعی زیادی دارد.

انصاری همچنین ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان متعهد، بیان داشت : علم پزشکی به حدی مهم است که پیامبراکرم(ص) علم را به دوگونه تقسیم کرده اند: ۱- علم دین ۲- علم بدن

انصاری ضمن اشاره به دوم تا هشتم شهریور آغاز هفته دولت گفت : در این هفته مسئولین به بیان گزارش کارهای خود می پردازند و چند نکته و تذکر مهم در هفته دولت: ۱- توجه به اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بیکاری و آسیب های اجتماعی است. ۲- ارائه آمار صحیح به مردم بدهند و حداقل مرکز و مبدا آمار را ارائه بدهند اگر در ارائه آمار مبالغه کنند مردم از کار آنها دل سرد می شوند ۳- طرح هایی که قبلاً افتتاح شده اند را دوباره افتتاح نکنند( در سال های پیش شاهد این موضوع بوده ایم).

هفته دولت بهانه خوبی است برای دولت خدمت گزار تا مسئولین به صورت جدی مشکلات چوکا را پیگیری کنند و این هفته راه اندازی شود و همچنین صنایع چوب اسالم، شفارود راه اندازی شوند.

امام جمعه تالش در بخش دیگر  صحبت های خود اظهار داشت : سیل اخیر خسارت زیادی به کشاورزان وارد کرده است که در این هفته حداقلی را جبران نمایید.

انصاری با تقدیر و تشکر از عومل دعای ندبه گفت : اشخاص زیادی تلاش کردند تا مراسم دعای ندبه در تالش برپا شود.

وی در پایان خطبه خود گفت : جلسه ای که دیروز در سالن معراج ارشاد بود، اینکه احزاب آزاد باشند در همایش گرفتن و گردهمایی و سخنان خود را بی پروا بگویند کاملاً مناسب جمهوری اسلامی است و هر کس و حزبی باید بتواند آزادانه مطالب خودش را بگوید ولی تشویش اذهان و منحرف کردن مردم از راه راست کار درستی نیست و نباید سخنانی گفته شود که شبهه انگیز هستند مخصوصا از زبان اشخاصی که قبلا وزیر بوده اند.
صحبتی دیروز زده شده(( کسی حق ندارد کاندیدای مردم را رد صلاحیت کند این مانند قضیه ۲۸ مرداد شوم است))
اولاً کاندیدای مردم یعنی چه؟ ثانیاً: کدام شخص رد صلاحیت می کند-شورای نگهبان منظور است؟
ثالثا هر نهادی وظیفه ای دارد مجلس- شورای نگهبان، مجلس خبرگان.
شورای نگهبان توانایی و وظیفه رد صلاحیت را دارد و این طبق قانون است.
آیا نمی دانید و یا خودتان را به جهالت زده اید که هر دو برای کسی که وقتی وزیر نظام جمهوری اسلامی بوده است زشت است.
این گونه اجمال گویی درست نیست توصیه می کنم وقتی چنین مراسمی گرفته می شود مبادا کاری کنیم که در روز قیامت  از کارمان پشیمان شویم.

لازم به ذکر است دیروز علی صوفی وزیر دولت اصلاحات در سالن معراج تالش گفته بود : ((کسی حق ندارد کاندیدای مردم را رد صلاحیت کند و چه کسی این حق را به شما داده ؟! از کجا شما مرجع تمیز شده اید؟ و این نیز مانند قضیه ۲۸ مرداد شوم است و این را نباید تحمل کرد. ))

منبع: مریان خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه