ناکامی عشقی یا تبلیغات وهابی؛

رد پای وهابیت در خودکشی های مشکوک دانش آموزان جمهوری آذربایجان

درحالیکه خانواده تیمور حسنلی بر سلامت روحی-روانی فرزندشان قبل از حلق آویز شدن تاکید دارند، اما پلیس و رسانه های وابسته به دولت اعتنایی به موارد قابل پیگیری در این دبیرستان نشان نمی دهند.

رد پای وهابیت در خودکشی های مشکوک دانش آموزان جمهوری آذربایجان

به گزارش ۸دی، بار دیگر جسد حلق آویز شده یکی دیگر از دانش آموزان دبیرستانی در باکو پیدا شد که رادیو تالشی در این باره نوشت: جسد حلق آویز شده “تیمور حسنلی” یکی دیگر از دانش آموزان نوجوان دبیرستان قصبه “کردخانه” در باکو پیدا شد.

در این گزارش با اشاره مشکوک بودن حوادث این چنینی که به ظاهر شبیه خودکشی است آمده است، درحالیکه خانواده تیمور حسنلی بر سلامت روحی-روانی فرزندشان قبل از حلق آویز شدن تاکید دارند، اما پلیس و رسانه های وابسته به دولت اعتنایی به موارد قابل پیگیری در این دبیرستان نشان نمی دهند و همچنان محرک اصلی خودکشی را ناکامی عشقی وی عنوان می کنند.

گفتنی است این گزارش به رفت آمدهای برخی اشخاص به حیاط مدرسه و تلاش برای جلب نظر دانش آموزان همچنین حضور گروههای تبلیغی وهابی در قصبه کردخانه اشاره دارد.

با استناد وقایع امسال و سه سال گذشته، در مجموع تاکنون جسد حلق آویز شده پنج دانش آموز دبیرستانی این قصبه – یک دختر و چهار پسر – که نیروهای امنیتی و حقوقی باکو بر خودکشی بودن عامل مرگ اصرار دارند، پیدا شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه