نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

انتظار نداشته باشیم برجام شق القمر کند/ آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده است

نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: ما صداقت و پایبندی خود را نسبت به تعهدی که در برجام داده بودیم اثبات کرده ایم، این طرف مقابل است که باید به تعهدات خودش پایبند باشد.

انتظار نداشته باشیم برجام شق القمر کند/ آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده است

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه ما نمی توانیم بحث توافق هسته ای را به همه ی حوزه ها ربط بدهیم اظهار داشت: نباید انتظار داشته باشیم برجام برای ما شق القمر کند، امروز همگان به این نتیجه رسیده اند که طرف مقابل یعنی اروپا و آمریکا به تعهدات خود در توافق پایبند نبوده اند.

نماینده مردم آستانه با اشاره به اینکه هرچند اختلافات بین اروپا و آمریکا و همچنین اختلاف های داخل هیات حاکمه ایالات متحده میان کنگره و دولت وجود دارد افزود: ما کاری به آنها نداریم، آنچه مورد توجه ماست تعهد به برجام توسط طرف مقابل است.

قربانی در خصوص پایبندی طرفین به تعهدات صورت گرفته در توافق هسته ای گفت: ما صداقت و پایبندی خود را نسبت به تعهدی که داده بودیم اثبات کرده ایم، این طرف مقابل است که باید به تعهدات خودش پایبند باشد.

وی با تاکید بر اینکه  حوزه دارو زیاد ربطی به برجام نداشته و ما هم خیلی آن را به توافق هسته ای ربط نداده ایم اظهار کرد: در حوزه دارو گام های بسیار خوب و موثری برداشته شده است و با شهامت می توان گفت در طول یکی دو سال اخیر بالغ بر دو میلیارد تومان در زمینه دارو صرفه جویی صورت گرفته است.

نماینده مردم آستانه اشزفیه در پایان با بیان اینکه عزم خود را جزم کرده ایم تا کیفیت دارو های تولید داخل را بالا ببریم افزود: توانسته ایم جلوی خیلی از کسانی که به عنوان مافیای دارو وجود داشته اند را گرفته و فعالیت آنان را محدود کنیم و همچنین توانسته ایم جلوی واردات غیر ضرور و تک نسخه ای را بگیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه