با نظر سنجی از مخاطبان 8دی صورت گرفت؛

انتخاب شهردار رشت به عنوان چهره‌ی هفته گیلان به علت عدم پرداخت حقوق آتش نشانان

نظر سنجی از مجموعه پرسش های چهره برتر هفته استان گیلان با آرای مخاطبان ۸دی پایان یافت که در آن سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت با کسب ۳۹ درصد آرا مقام اول را کسب کرد.

انتخاب شهردار رشت به عنوان چهره‌ی هفته گیلان به علت عدم پرداخت حقوق آتش نشانان

به گزارش ۸دی، پنجمین نظر سنجی از مجموعه پرسش های چهره برتر هفته استان گیلان با آرای مخاطبان هشت دی پایان یافت که در آن سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت با کسب ۳۹ درصد آرا مقام اول را کسب کرد.

ثابت قدم به دلیل عدم پرداخت حقوق تعدادی از کارکنان شهرداری رشت خصوصا کارمندان زحمتکش آتشنشانی برای شرکت در نظر سنجی انتخاب شده بود که به همین جهت مخاطبان او را به عنوان چهره برتر هفته گیلان انتخاب کردند.

محمد علی نجفی با کسب ۳۳ درصد آرا و خانه مطبوعات گیلان با کسب ۱۷ درصد آرا به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند، استاندار گیلان به علت مریض خواندن رسانه ها و خانه مطبوعات به علت صدور بیانیه در حمایت از نجفی برای شرکت در نظرسنجی انتخاب شده بودند.

جایگاه چهارم به رضا کحالی شهردار لنگرود رسید که بخاطر عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری و کتک خوردن از یک کارگر طلبکار برای شرکت در نظرسنجی چهره هفته گیلان انتخاب شده بود.

چهره هفته گیلان

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرتضی
درتمام ایران وکشورهای شیعه به احترام رییس مذهب جعفری برنامه های هنری موسیقی ونمایشی تعطیل است متاسفانه بازدراستان مظلوممان گیلان باوجود تشییع شهدا تمامی اجراها درسالنهای ارشادوشهرداری رشت بازاست حتی نمایشهای طنز...وااسفا،نگاهی به سالنها بیندازید
رشتی
اولاً میدونم این نظر رو منتشر نمیکنین. دوماً صرفاً قشر خاصی به سایت شما میان و تو همچین نظرسنجی ای شرکت میکنن. سوماً و از همه مهمتر، شما قضیه رو طوری جلوه دادین که از اخلاق به دوره. یعنی شهردار تعمداً واسه اینکه مرض داره یا اینکه این پول رو خرج خونوادش کرده به دست کارکنان زحمتکش آتش نشانی نرسونده!؟ شما فقط قسمتی از حقیقت رو که به نفعتونه ارائه دادین و مخاطب با اطلاعات ناقص انتخاب کرده. این کار از اخلاق و حرفه ای بودن به دوره و بعید میدونم یه مسلمون همچین کاری بکنه! ضمناً استاندار هم گفت در گیلان یکی دو رسانه مریض داریم. نه اینکه رسانه ها رو مریض خواند. یعنی شما میگی تو گیلان دو رسانه مریض نداریم؟
در حاشیه