رییس اداره‌ی ارشاد رضوانشهر خبر داد؛

خبرنگاران از اعمال نظرهای خاص و بزرگنمایی برخی اخبار خودداری کنند

رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: خبرنگاران درباره‌ی ضرورت توسعه در شهرستان احساس دین کرده و از اعمال نظرهای خاص و بزرگنمایی برخی اخبار خودداری کنند.

خبرنگاران از اعمال نظرهای خاص و بزرگنمایی برخی اخبار خودداری کنند

به گزارش ۸دی، اتاق فکر و نشست هماهنگی مراسم تجلیل از خبرنگاران رضوانشهر با حضور رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران در ساختمان فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

علیرضا ملکی نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در این نشست اظهار داشت: وظیفه‌ی خبرنگار در جمهوری اسلامی انتقال ارزشهای نظام است.

وی افزود: هدف وسیله‌ی خبرنگار متعهد را توجیه نمی کند و خبرنگار متعهد باید ویژگی های صداقت، نقد منصفانه و تنطیم خبر مبتنی بر باورها را دارا باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر در ادامه گفت: خبرنگاران بر ضرورت توسعه در شهرستان احساس دین کرده و از اعمال نظرهای خاص و بزرگنمایی برخی اخبار خودداری کنند.

ملکی نژاد با توجه به سختی شغل خبرنگاران اظهار کرد: ادارات در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارند پاسخگوی مردم باشند و رسانه ها نماینده  های مردم در جامعه هستند.

گفتنی است در ادامه، پیرامون چگونگی برگزاری جشن تجلیل از خبرنگاران در مرداد ماه با حضور تمامی اصحاب رسانه و با ارائه پیشنهادهای آن ها، بحث و تبادل نظر شد و ضمن ارائه برنامه ها، تقسیم وظایف  صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه