عضو شورای اسلامی شهر رشت:

افزایش حجم بدهی‌های شهرداری رشت نگران‌کننده است/بسته‌های پیشنهادی در مناقصه بدون بازگشایی رد می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: حجم بدهی‌های شهرداری رشت در حال افزایش بوده و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

افزایش حجم بدهی‌های شهرداری رشت نگران‌کننده است/بسته‌های پیشنهادی در مناقصه بدون بازگشایی رد می‌شود

به گزارش ۸دی، امیرحسین علوی امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهر رشت تعریف شده و اجرای همزمان آن موجب بروز مشکلات متعددی می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع را به عنوان یک هشدار جدی مطرح کرده و اعتقاد ما بر این است که اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی به صورت همزمان در ۲۷ نقطه کار صحیحی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بدهی‌های شهرداری این شهر، تصریح کرد: حجم بدهی‌های شهرداری رشت در حال افزایش بوده و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث اجرای پروژه‌ها به اولویت‌ها توجه شود، خاطرنشان کرد: شهرداری در تامین منابع مالی با مشکل مواجه است و باید فکر اساسی در این زمینه شود.

علوی به نقایص موجود در پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت اشاره کرد و گفت: اعضای شورا باید در زمان اجرای این پروژه درباره مصالح به‌کار رفته و هزینه‌های انجام شده ورود می‌کردند و اجازه نمی‌دادند چنین وضعیتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از پیمانکاران پروژه پیاده راه رشت خواستار دریافت مطالبات خود هستند، افزود: از اعضای شورا می‌خواهم در این زمینه مساعدت کنند.

عضو شورای شهر رشت متذکر شد: نادیده گرفتن چنین موضوعاتی موجب می‌شود تا موضوع بلوکه شدن حساب شهرداری که در سال‌های ۹۲ و ۹۳ مدام اتفاق می‌افتاد بازهم رخ دهد.

وی درباره اجرای مناقصه در پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: در برخی از مناقصه از حضور شرکت‌های توانمند استقبال نمی‌شود و بسته‌های پیشنهادی آنها بدون بازگشایی در کمیته فنی رد می‌شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا همیشه آشنا
جناب آقای علوی آیا بنده ودیگر دلسوزان به شما واعضاع محترم دیگر گوشزد نکرده بودیم که این آقا مانند بچه حرف گوش نکن ومتکبر تیشه به ریشه خانواده وپدری که دارای منابع درآمدی اندکی است میزند ؟ دراین باره آیا شما را به نگاه آینده متوجه نکرده بودیم ؟ شما یا سیاسی کاری کردید ؟ویا ............... برای یک بارهم که شده به مانند عاملین به قرآن که شما هم به آن اعتقاد دارید عمل کنید وازحیف ومیل بیت المال علی وار که ازحیف ومیل بیت المال نمیگذشت عمل نمائید وصد البته بدور از انجام معامله که مانند برخی ازاعضاع محترم که این روزها فقط برای گرفتن امتیاز دست به ان میزنند ویکی به نعل میکوبند ویکی به میخ
آشنا همیشه آشنا
راستی اعضاءباغیرت شورا اسامی باج گیرها ازشهردار چرا ازطرف ایشان اعلام نمیشود؟ افکارعمومی همچنان به مانند اسامی یکصد بدهکارلیست اولیه احمدی نزاد منتظرند
در حاشیه