حزب مردم سالاری گیلان ضمن بیانیه ی؛

همراه با ملت فریاد برائت از متجاوزان پلید و اشغالگران قدس را سر می دهیم

حزب مردمسالاری گیلان ضمن بیانیه ای اعلام کرد: با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سیل خروشان مردم مسلمان سراسر جهان، فریاد برائت از متجاوزان پلید و اشغالگران قدس را سر می دهیم.

همراه با ملت فریاد برائت از متجاوزان پلید و اشغالگران قدس را سر می دهیم

به گزارش ۸دی، حزب مردمسالاری گیلان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز قدس روز اسلام است» امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است . روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است . صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.
ما همگام با ملت همیشه در صحنه ایران ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) ، پیروی از رهنمودهای  ولی امر مسلمین جهان  حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سیل خروشان مردم مسلمان و روزه دار سراسر جهان، با نهایت توان، در جهت تحقق اهداف نهضت جهانی اسلام، فریاد برائت از متجاوزان پلید و اشغالگران قدس را سر داده و جنایات تروریست ها و توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی در سوریه، لبنان، بحرین، یمن، عراق و دیگر مناطق که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی و ایجاد تفرقه و تداوم اختلاف میان مسلمانان می باشد را محکوم و بار دیگر به کشورهای حامی رژیم غاصب  اسرائیل ثابت خواهیم کرد که فلسطین همچنان مسئله اصلی دنیای اسلام است.
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
حزب مردم سالاری استان گیلان

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه