دبیر حزب مردم سالاری گیلان:

موج جدید تغییرات مدیران استان گیلان در راه است

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه بزرگان اصلاحات به این نتیجه رسیده اند که گزینه ای بهتر از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نداریم، گفت: عقل فتوا می دهد روحانی چهار سال دیگر رییس جمهور ایران شود

موج جدید تغییرات مدیران استان گیلان در راه است

به گزارش ۸دی، کمال لشکری در گفتگو با کاسپین در واکنش به سیاست های حمایتی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بزرگان اصلاحات در کشور به این نتیجه رسیده اند که گزینه ای بهتر  از دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نداریم.

وی با تاکید براینکه عقل فتوا می دهد روحانی چهار سال دیگر رییس جمهور ایران شود، تصریح کرد: شاید هم به نتیجه برسند که در این انتخابات در جریان اصلاحات کاندیدا داشته باشند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به اینکه اما این احتما ل خیلی ضعیف است،اظهار کرد: با این احتمالات از روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری حمایت خواهیم کرد.

وی در مورد جابجایی مدیران استانی در آینده ای نزدیک، گفت: موج تغییرات و جابجایی در بدنه مدیریت استان در شهرستان ها در راه است.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان، گفت: استاندار گیلان در راستای تغییرات در بدنه دولت تدبیر و امید جابجایی های مدیریتی را در دستور کار دارد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان این نکته که  استاندار گیلان هشداری مهم به مدیران شهرستانها دادند،اضافه کرد: استاندار گیلان خطاب به فرمانداران گفته است که جابجایی ها و عزل و نصب های خوبی بعد از ماه مبارک رمضان در بدنه فرمانداری های شهرستانها اعمال خواهد شد.

لشکری تاکید کرد: همچنین وزرایی که کارایی نداشته اند و نتوانستند انتظارات مردم و بدنه جامعه و دولت را براورده کنند در معرض جابجایی قرار دارند و در پیرو آن شاهد جابجایی در بدنه فرمانداری ها هم خواهیم بود.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان  در خاتمه اظهار کرد: این حابجایی ها و عزل و نصب ها سلیقه ای نیست و برای بهترشدن اوضاع کشور در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی انجام می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه