بی توجهی که معضلی آفرید؛

معضل بزرگی به نام پارکینگ در دانشگاه آزاد رشت!/وعده ی ساخت پارکینگی که از سال ۹۱ عملی نشده است

دانشجوی دانشگاه آزاد رشت گفت: مسئولان این دانشگاه هیچ گاه اقدام به ایجاد فضایی برای پارک خودروهای دانشجویان نمی کنند و مشکلات دانشجویان برای پارک خودرو ها در سطح خیابان همچنان باقی است.

معضل بزرگی به نام پارکینگ در دانشگاه آزاد رشت!/وعده ی ساخت پارکینگی که از سال ۹۱ عملی نشده است

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو یکی از معضلات بزرگ دانشجویان به خصوص در دانشگاه های آزاد نبود پارکینگ دانشجویی می باشد که این معضل گریبان گیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که واقع در پل طالشان می باشد نیز شده است.

حجت الاسلام میر ابراهیمی رییس وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مصاحبه ایی که سال ۹۱ کرد،قول احداث پارکینگ مناسب برای دانشجویان را داد ولی تاکنون که ۴ سال از این ماجرا می گذرد، هیچ اقدامی برای رفع این مشکل بزرگ دانشجویان انجام نشده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بالغ بر ۱۸ هزار دانشجو دارد و اکثر این دانشجویان از شهرهای مختلف استان و حتی خارج از استان برای حضور در کلاس ها به این دانشگاه می آیند ولی متاسفانه به دلیل نبود پارکینگ دانشجویی، دانشجویان مجبور می شوند وسایل نقلیه خود را در کوچه های اطراف دانشگاه پارک نمایند! که پارک تعداد بسیار زیادی از خودروهای دانشجویان در بیرون از محوطه دانشگاه، جنب مغازه‌ها و محل تردد خودروهای ساکنان منطقه پل طالشان موجب بروز اعتراض ساکنان آن شده است.

از طرفی دیگر پلیس راهنمایی رانندگی طبق وظیفه ایی که دارند مجبور به اعمال جریمه برای خودروهایی که در مناطق پارک ممنوع ، توقف می کنند می شوند و این خود یک معضل بزرگ برای دانشجویانی است که اولین دغدغه حضور به موقعشان در کلاس پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودرو می باشد.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد رشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسئولان این دانشگاه هیچ گاه اقدام به ایجاد فضایی برای پارک خودرو های این دانشجویان نمی  کنند و مشکلات دانشجویان برای پارک خودرو ها در سطح خیابان همچنان باقی است.

وی گفت: این موضوع که چرا از آغاز احداث این دانشگاه مطرح نشده است! آن هم مجموعه ای که قبل ساخت میزان دانشجویانش معلوم است بسیارانسان را به تفکر می اندازد، که چرا از آغاز به این مهم اهمیت نداده اند! چرا که زمانی که افراد به ساخت منزل خود اقدام میکنند اولین موردی که به آن نظر دارند بحث پارکینگ است.

این دانشجو اضافه کرد:این حق الناسی که امروز به خاطر این مشکل بر گردن مسئولین دانشگاه است،

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که به چه علت مسئولین دانشگاه آزاد رشت سعی بر حل این معضل بزرگ دانشجویی که تبدیل به یک معضل اجتماعی در این محله برای ساکنین نیز شده است نمی کنند؟

امیدواریم که مسئولین دانشگاه آزاد رشت اقدام فوری و مناسبی را برای این مشکل و معضل بزرگ دانشجویان این دانشگاه انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه