امام جمعه پره‌سر:

هر کس با آمریکا در هر زمینه‌ای وارد معامله و یا مذاکره شود جز حقارت چیزی نمی‌بیند

امام جمعه پره‌سر با بیان اینکه امروز آمریکا نماد جاهلیت در دنیاست، گفت: هر کس با آمریکا در هر زمینه‌ای وارد معامله و مذاکره شود، به جز حقارت چیزی نمی‌بیند.

هر کس با آمریکا در هر زمینه‌ای وارد معامله و یا مذاکره شود جز حقارت چیزی نمی‌بیند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد ظهر امروز در نماز جمعه این شهر به دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها جاهلان مدرن در دنیا هستند، افزود: پیشرفت‌های آمریکایی‌ها مدیون دانشمندانی است که آنها را خریداری و یا به زور به کشورشان بردند تا از تخصص و علمشان بهره‌مند شوند.

خطیب جمعه پره‌سر تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان غیربومی را از خاک آمریکا بیرون بکشند آمریکا در مباحث مستعمره‌ای بیش نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنی با آمریکا و صهیونیست دشمنی با جاهلیت در دنیاست، گفت: آمریکا با ظلم و فساد و تباهی که در دنیا به راه انداخته، امروز نماد جاهلیت در دنیاست.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا بشریت را تحقیر می‌کند، خاطرنشان کرد: هر کس با آمریکا در هر زمینه‌ای وارد معامله و یا مذاکره شود جز حقارت چیزی نمی‌بیند.

وی با اشاره به اینکه اگر زمامداران کشورها عاقل باشند ظلم صورت نمی‌گیرد و به حقوق دیگران تجاوز نمی‌شود، یادآور شد: آمریکا با تجاوز به کشورهای دیگر و غارت امکانات و اموال مردم کار دیگری نکرده است.

امام جمعه پره‌سر به طرح گشت نامحسوس امنیت و اخلاقی اشاره کرد و آن را بسیار موثر دانست و گفت: اعتیاد و شرارت‌ها و هنجارشکنی‌ها موجب تهدید امنیت جسمی و اخلاقی جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با اقتدار به وظیفه ذاتی خود عمل کند تا مردم در حریم عمومی امنیت روحی و روانی داشته باشند.

مهدی‌نژاد با انتقاد از بی‌توجهی مسؤولان دست‌اندرکار فضای عالی مجازی و شورایعالی، متذکر شد: فضای عالی مجازی با قوانین و ارزش‌های بیگانه اداره می‌شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه