مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

بارش برف در ۱۰ شهرستان گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بارش برف در شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه، رودسر، املش، فومن، ماسال، رضوانشهر، تالش و آستارا خبر داد.

بارش برف در ۱۰ شهرستان گیلان

به گزارش ۸دی، شعبان‌علی خاوری دیشب در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جاده‌های گیلان اظهار کرد: در رشت شاهد باران شدید هستیم.

وی به باران شدید در مناطق «قوشه‌لانه» و «ویه» در رودبار اشاره کرد و افزود: در مناطق «حشمت‌آباد» و «کلیشم» برف شدید گزارش شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه باران خفیف در لاهیجان آغاز شده است، تصریح کرد: در مناطق «آبی‌نام» و «دیلمان» سیاهکل برف خفیف آغاز شده است.

خاوری از بارش برف خفیف در آستانه‌اشرفیه خبر داد و بیان کرد: در لنگرود بارندگی گزارش شده ضمن اینکه در منطقه «لات محله» رودسر بارش برف آغاز شده است.

وی به بارش برف خفیف در مناطق «شوک ـ ملکوت» و «بلوردکان ـ خصیل‌دشت» املش اشاره کرد و گفت: در شهر تاریخی ماسوله بارش برف خفیف آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به بارش باران در صومعه‌سرا، خاطر نشان کرد: در ارتفاعات ماسال بارش برف خفیف آغاز شده ضمن اینکه در محور «پونل ـ خلخال» رضوانشهر ۳۰ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

خاوری از بارش ۴۰ سانتی‌متر برف در محور «اسالم ـ خلخال» در تالش خبر داد و یادآور شد: در گردنه حیران محور «بهارستان ـ آق‌چای» در آستارا بارش برف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بندر انزلی بارش باران خفیف گزارش شده است، اظهار کرد: در امامزاده ابراهیم (ع) شفت برف خفیف آغاز شده است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه