معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

سردار جعفری سخنران یادواره شهید املاکی/یادواره‌ها نباید صرفاً اداری برگزار شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: یادواره شهید املاکی نهم فروردین ۹۵ در لنگرود برگزار می‌شود و سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه کشور سخنران این مراسم می‌باشد.

سردار جعفری سخنران یادواره شهید املاکی/یادواره‌ها نباید صرفاً اداری برگزار شود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در جلسه بزرگداشت شهیداملاکی با بیان اینکه یادواره شهید املاکی در تراز ملی قرار دارد گفت : برگزاری مراسم شهید املاکی در نهم فروردین که در ایام تعطیلات قرار دارد مزیت خوبی برای حضور گسترده مردم و مهمانان نوروزی در این مراسم است.
سرهنگ عباس بایرامی بزرگترین مراسم پیش کنگره هشت هزار شهید استان گیلان را یادواره شهید املاکی اعلام کرد افزود : بسیاری از مهمانان نوروزی و مردم از استان های دیگر وقت خود را برای حضور گسترده در این یادواره تنظیم می کنند.
وی اظهار کرد : حسن شهدا این است که موجب وحدت و همدلی بین مردم و مسیولین جهت هرچه با شکوه تر مراسم شهدا می شوند.
بایرامی عنوان کرد : مسیولین و نسل های اولیه انقلاب ریل گذار اقدامات خوب برای جوانان و نسل های آینده هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیتن اینکه مسیولین هماهنگ کنند تا مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه ها و حتی روستاهای شهرستان نمادی را از شهیداملاکی به نمایش بگذارند گفت : تمامی بنرها، تیزرها و … برای مراسم یادواره آماده است ولی لازم است مردم نیز به صورت خودجوش در هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم ملی همکاری کنند و ایده های خود را به نمایش بگذارند و یادواره ها نباید صرفا اداری برگزار شود.
سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به بیش از ۳۵ برنامه جانبی در راستای برگزاری مراسم شهید املاکی افزود : تئاتر خیابانی، مسابقه خوشنویسی مشق گمنامی، توزیع بروشور و ویژه نامه های شهید املاکی، خاطره گویی توسط انجمن راویان فتح لنگرود، مسابقه نامه ای به شهید، مسابقه پیامکی توسط اداره ورزش و جوانان از جمله ویژه برنامه های یادواره های شهید املاکی می باشد.
وی با بیان اینکه سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه کشور سخنران این مراسم می‌باشد اظهار کرد : بازسازی یادمان شهید املاکی می تواند یکی از مراکز فرهنگی و گردشگری در استان گیلان به شمار آید که موجب جذب جوانان و نسل جدید خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه