طرح مرمت و گسترش کارخانه کمپوست بندرانزلی انجام می‌شود

شهردار شهرستان بندرانزلی گفت: طرح مرمت و گسترش کارخانه کمپوست بندرانزلی در سه فاز انجام می‌شود.

طرح مرمت و گسترش کارخانه کمپوست بندرانزلی انجام می‌شود

به گزارش ۸دی، شهردار شهرستان بندرانزلی گفت: طرح مرمت و گسترش کارخانه کمپوست بندرانزلی در سه فاز انجام می‌شود.

رضا پورشعبان درباره  تغییری که در میدان مرکزی شهرستان انزلی ایجاد کرد، اظهار داشت: در این اندیشه بودیم که تا تأئید طرح نهایی میدان توسط شورای شهر و تعیین وضعیت آن با المانی، این پروژه را از بن بست رها سازیم و به همین جهت این آب‌نما را ایجاد کردیم.

وی با ابراز امیدواری برای ساخت هر‌چه زودتر المان میدان مرکزی شهرستان، بیان کرد: امیدوارم در آینده‌ای بسیار نزدیک بتوانیم طرحی شایسته‌ و درخور شهرستان انزلی و مردم خوب انزلی‌چی به افتتاح رسانیم که علاوه بر خاص و چشم‌نواز بودن تحسین همگان را نیز برانگیزد و همگان از این طرح خرسند باشند.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه در آخرین جلسه شورا، فرصتی ۲‌ماهه داده شد که بتوانیم طرحی جامع برای زیباسازی میدان ارائه دهیم، تصریح کرد: ارائه طرح و  تأئید آن توسط شورا و در پایان تأمین بودجه بسیار زمان‌بر است که به‌دلیل فرا رسیدن دهه مبارک فجر تصمیم بر ساخت این آب‌نما کردیم.

وی افزود: شهرداری توانست با بهره‌گیری از امکانات موجود و متخصصان خود حدود ۲۰۰ میلیون ریال هزینه‌های ساخت را کاهش دهد که در پایان ۵۰۰ میلیون ریال برای این آب‌نما هزینه شد.

وی با اشاره به بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از کارخانه کمپوست انزلی، گفت: خندان‌دل بازدیدی با هدف مدیریت شیرابه و جلوگیری از آسیب‌های آن در راستای ورود به آب‌های سطحی و زیر زمینی و مدیریت پسماندها از کارخانه داشت.

شهردار انزلی در مورد اعتبارات به‌دست آمده، افزود: مشکلات و معضلات را وی از نزدیک مشاهده کرد و برای مرمت و گسترش کارخانه کمپوست انزلی که در سه فاز صورت می‌گیرد، با اجرای فاز ابتدایی آن و همچنین تأمین اعتبار پروژه به ارزش ۷ میلیارد ریال آن نیز موافقت به‌عمل آوردند که در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

وی درباره ساخت و افتتاح زمین ورزشی چند منظوره‌ای برای یکی از محلات شهرستان بیان کرد: تاکنون حدود ۲۲۰ میلیون ریال برای این پروژه هزینه شد که آن را به جوانان آن منطقه تقدیم می‌کنیم تا در اوقات فراغت خویش از آن استفاده کنند و باید در محلات دیگر نیز این کار را ادامه دهیم.

پورشعبان خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی نیز این پروژه از لحاظ ارتفاع فنس‌ها، چمن زمین و اضافه‌کردن زمین والیبال تکمیل‌تر می‌کنیم و تمام بهره‌برداری و نگهداری آن توسط جوانان آن منطقه خواهد بود و شهرداری دیگر نقش مستقیمی ایفا نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه