حماسه ۸دی نشانه بصیرت مردم ولایتمدار استان گیلان است

محمدعلی رفیعی‌نوده حماسه ۸دی سال ۸۸ را نشانه بصیرت مردم گیلان دانست و افزود: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم شریف رشت در بزرگداشت حماسه هشتم دی ماه باشیم.

حماسه ۸دی نشانه بصیرت مردم ولایتمدار استان گیلان است

به گزارش ۸دی، محمدعلی رفیعی‌نوده عصر دیروز در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهر رشت با حضور پرشکوه خود در ۸دی ماه سال ۸۸ حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی حماسه هشتم دی سال ۸۸ را نشانه بصیرت و دینداری مردم گیلان دانست و افزود: امیدواریم در هشتم دی ماه جاری شاهد حضور حداکثری مردم شریف رشت در بزرگداشت حماسه هشتم دی ماه باشیم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با تبریک فرارسیدن هفته رشت، تصریح کرد: برنامه هفته رشت از امروز آغاز شده و تا ۱۲ دی ماه ادامه می‌یابد.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه متولیان حوزه مدیریت شهری در هفته رشت نگاه ویژه‌ای به ‌ظرفیت و مطالبات شهر رشت داشته‌باشند، تصریح کرد: باید در این هفته با برنامه‌ریزی‌های موثر مطالبات شهر رشت را از مسئولان استانی درخواست کنیم.

وی زنده نگه‌داشتن هویت فرهنگی و دینی شهر رشت را از اهداف هفته رشت عنوان کرد و گفت: امروز در تقویم گرامیداشت هفته رشت به نام رشت شهر باران‌های نقره‌ای نامگذاری شده‌است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و پوشش برنامه‌های شهر رشت را مهم دانست و یادآور شد: در هفته نکوداشت رشت بیش از ۳۰ برنامه با موضوعات فرهنگی، هنری، دینی، مذهبی، شهادت و … در مناطق مختلف شهر اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت حماسه ۸دی نمایشگاه عکس با عنوان حماسه حضور در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار می‌شود.

شیرزاد با اشاره به احداث هفتمین بازارچه خصوصی میوه و تره‌بار در رشت، متذکر شد: امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح بازارچه محلی ویژه بانوان در رشت باشیم و با برنامه‌ریزی بهتر سرمایه‌گذاران حضور گسترده یابند و شرایط اشتغال بهتری در شهر ایجاد و دستفروشان ساماندهی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه