سازش بین دیگران از محبوبترین اعمال در نزد خداوند است

امام جمعه بخش سنگر شهرستان رشت استان گیلان گفت: سازش بین دیگران از محبوبترین اعمال در نزد خداوند است.

سازش بین دیگران از محبوبترین اعمال در نزد خداوند است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام “کمال تجدد” امام جمعه بخش سنگر شهرستان رشت استان گیلان در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان رشت گفت: تصمیم گیری نباید براساس هوا و هوس فرد باشد چون یک نوع انتقام گیری شخصی قلمداد می شود.
امام جمعه بخش سنگر با بیان اینکه اهتمام ورزدیدن به انجام فرایض دینی ورعایت موازین شرعی در بین کارکنان ناجا بایستی یک امربی بدیل باشد، افزود: نیروی انتظامی چشم و چراغ هدایت مردم بوده و راه گریز از قانون را برهنجار شکنان سد می نماید.

 

1 052
حجت الاسلام تجدد با اعلام اینکه عامل تاثیر گذاری دین اسلام درمذهب ما اخلاق است، بیان داشت: پبامبرگرامی اسلام (ص) سیره اخلاق را به تمامی بشریت ارزانی کرده، همگان باید به کرامات اخلاقی پبامبر گرامی اسلام صحه بگذارند.
حجت الاسلام تجدد در بخشی سخنان خود با اشاره به داشتن صفت اخلاق خوب در بین کارکنان ناجا، اظهارداشت: صفات خوب را می توان در اخلاق و رفتار فرد جستجو کرد و اگر انسان با منش بداخلاقی در جامعه حکمفرمایی کند هیچگاه در بین مردم محبوبیت پیدا نخواهد کرد.
امام جمعه بخش سنگر سازش در بین دیگران را از محبوبترین اعمال در نزد خداوند دانسته وخاطرنشان کرد: هیچگاه اولیای خدا با مردم از سر ستیزه رفتار نکرده و همیشه با مردم خوش رفتار بودند.
امام جمعه سنگردر بخشی از سخنان خود با اشاره حوادث منطقه منجلمه خطر برزگ تکفیرها وداعش در دنیا اسلام را یادآور و اظهار داشت : قدرت های بزرگ واستکباری با آماج قراردادان دین اسلام به عنوان چهره خشن وظالم در رسانه بین المللی سعی می کند دین اسلام را مضحک و بی منطق درجهان اسلام جلوه دهد که همانا درحربه های تبلیغات کثیف خود شکست خواهدخورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه