افزایش بصیرت دینی، نقطه اتکاء پلیس در انجام وظایف است

فرمانده انتظامی استان گیلان در مراسم افتتاحیه دومین مرحله از پنجمین دوره بصیرت استانی، گفت: شناخت و آگاهی از اوضاع زمان موجب افزایش بصیرت و چراغ راه هدایت است.

افزایش بصیرت دینی، نقطه اتکاء پلیس در انجام وظایف است

به گزارش ۸دی،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: افزایش بصیرت دینی، نقطه اتکاء پلیس در انجام وظایف است.

سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان در مراسم افتتاحیه دومین مرحله از پنجمین دوره بصیرت استانی، گفت: شناخت و آگاهی از اوضاع زمان موجب افزایش بصیرت و چراغ راه هدایت است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مهمترین مولفه در دستیابی به شناخت ،آگاهی و بصیرت، توسل به قرآن و اهل بیت(ع) است، افزود: با توسل به قرآن و اهل بیت(ع) می توان بصیر بود و مسیر رشد تعالی فردی و سازمانی را طی کرد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه نقطه اتکاء پلیس در انجام وظایف افزایش بصیرت دینی با تقویت بنیه اعتقادی و آموزش است، بیان داشت: آموزش به طور حتم تاثیرات مستقیمی در بهره وری انجام ماموریت دارد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پویایی منابع انسانی موجب پویایی سازمان خواهد شد، اظهار داشت: آموزش و پویایی برای سازمانی مثل پلیس که ناظم جامعه است بسیار مهم و حیاتی می باشد.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه پلیس با آموزش درصدد است که یک خود کنترلی در انجام وظایف ایجاد کند، اظهار داشت: تشخیص و تمیز مسیر صحیح در انجام ماموریت با آموزش میسر می شود.

میرحیدری در ادامه تامین امنیت مطلوب مردم را در گرو درایت و قوه تشخیص مناسب پلیس دانست و خاطرنشان کرد: امروز هیچ سازمانی را سراغ نداریم که بتواند بدون توجه به امر آموزش و ارتقاء سطح آموزش کارکنانش، یک سازمان توسعه یافته به حساب بیاید.

رئیس پلیس گیلان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس بایستی خود را به همه علوم و تجهیزات روز تجهیز نماید، اضافه کرد: پلیس باید از آموزش و بصیرت دینی بالایی برخوردار باشد چرا که بایستی از راه حق و صحیح حمایت کرده و در مقابل راه کج ایستادگی کند.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه دومین مرحله از پنجمین دوره غیرتمرکزی بصیرت استانی با هدف افزایش زمینه های خودسازی، رشد اخلاقی و بصیرت دینی و سیاسی و همچنین صیانت معنوی کارکنان در مقابل تهدیدها و آسیب های احتمالی با حضور حجت‌الاسلام “بهرامی” رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، فرمانده انتظامی استان گیلان، رئیس عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه