وصیت‌نامه شهدا مایه بصیرت است/باید خود‌ را در همه‌عرصه ها مهیای‌مقابله با دشمن کنیم

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آثار به جا مانده از شهدا همواره منشأ اثر، چراغ راه و الهام بخش در صحنه های مختلف بوده است.

وصیت‌نامه شهدا مایه بصیرت است/باید خود‌ را در همه‌عرصه ها مهیای‌مقابله با دشمن کنیم

به گزارش ۸دی، رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آثار به جا مانده از شهدا همواره منشأ اثر، چراغ راه و الهام بخش در صحنه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ” بهرامی” رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در مراسم اربعین شهید گمنام و در جمع کارکنان پلیس گیلان گفت: شهدا، جانبازان و خانواده معظم شهدا مایه افتخار ما و سرمایه های عظیمی برای نظام اسلامی هستند.

DSC_5643

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همایش بزرگ عاشقان حسینی (ع) در مراسم اربعین را یادآوری و با اشاره به اربعین خاکسپاری شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: بحمدلله احترام به شهدا تبدیل به ارزش شده و امروز آثار به جا مانده از شهدا منشأ اثر و چراغ راه است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهدا را الهام بخش معرفی و افزود: آثار، وصیت نامه و خانواده معظم شهدا در صحنه های مختلف مایه بصیرت اند.

وی با تجلیل از مقام شهدا و خانواده معظم شهدا، به ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز نیروی انتظامی اشاره و با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است، تلاش های نیروی انتظامی در راه پاسداری از دین و کیان مملکت اسلامی را متذکر شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: امروز اگر در اطراف ما فتنه و فساد بسیاری از کشورها را فراگرفته، این از برکات خون شهدا و رشادت دلیرمردان این سرزمین است که علیرغم کینه جویی ها و تلاش مستکبرین عالم در امنیت کامل است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همچنین ۵ آذر را یاآور فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج دانست و با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در دفاع مقدس، دوران سازندگی و در برهه های مختلف در نظام اسلامی منشأ آثار و برکات بوده است، افزود: با عنایت به این آثار است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند بسیج باید در همه عرصه ها حضور داشته باشد و از ارزش ها دفاع بکند.

وی نشانه بسیجی را ایمان، تقوا، نترسیدن از دشمن و حضور در عرصه های مختلف جهت اعتلای نظام اسلامی دانست و گفت: هر کس اینها را دارد یک بسیجی و ارزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در بحثی در موضوع جانبازان، شهدا و شهادت، به نقل از مقام معظم رهبری دفاع مقدس را سرمایه ای عظیم و بی نظیر معرفی کرد که در اختیار ما است.

وی افزود: در همه عرصه ها می توانیم از آن آثار به جا مانده از شهدا که بیان کردم الگو بگیریم و در حوزه اقتصاد یعنی اقتصاد مقاومتی و همین طور کار جهادی یعنی برای خدا کار کردن که این موضوع را نیز مقام معظم رهبری فرمودند از آن بهره ببریم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان عرصه های مختلف کینه توزی و دسیسه های دشمنان در بحث فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی را یادآور و خاطر نشان کرد: باید خود را در همه عرصه ها مهیای مقابله با دشمن بکنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه