استاندار گیلان در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید حسین‌پور:

ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی فقط به یک نهاد خلاصه نمی شود

استاندار گیلان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی نیاز امروز و فردای ما است، گفت: این فرهنگ سازی در یک نهاد خلاصه نمی شود و باید همگان در این مسیر حرکت کنیم.

ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی فقط به یک نهاد خلاصه نمی شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی که با مراسم رونمایی از کتاب ساقیان حرم همراه بود با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم با گرامیداشت شهیدان، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی که نیاز امروز و فردای ما است را ترویج کنیم اظهار کرد: این فرهنگ سازی در یک نهاد خلاصه نمی شود و باید همگان در این مسیر حرکت کنیم.

وی درباره نحوه برگزاری مراسم شهدا با اشاره به اینکه درست نیست که بار اجرای مراسم روی دوش خانواده شهید باشد گفت: این مراسم مردمی است ضمن تشکر از همه کسانی که در این جلسات نقش داشتند ما نیز به سهم خود وظیفه داریم که پشتیبانی های لازم را انجام دهیم و حمایت کنیم.

استاندار گیلان سادگی مراسم، مردمی بودن، نظم و تقسیم کار دقیق را جز برنامه کار دانست و اذعان کرد: باید بتوانیم با حضور و استقبال گسترده مردم نظم و مباحث ترافیکی در محل برگزاری مراسم را مدیریت کنیم.

سالاری با بیان اینکه این مراسم استانی تلقی می شود ولی محوریت آن شهرستان است، افزود: مراسم سرداران شهید را با اطلاع رسانی کشوری، استانی و در محل زندگی خود شهید برگزار می کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه